Запобігання і протидія корупції та виховання доброчесності на факультеті
Корупція як негативний соціальний чинник суспільного життя є суттєвою перешкодою для розбудови правової держави та громадянського суспільства в Україні, заважає демократичним перетворенням, зводить нанівець важливі реформаторські починання, не сприяє позитивному іміджу України в міжнародних відносинах.
За останні роки студенти відчувають більшу свою залученість в управлінські процеси у виші. Вони не лише прийшли посидіти в аудиторії, здати заліки, написати кваліфікаційну роботу й піти. Зараз студенти відчувають, що мають вплив в межах своєї групи чи факультету та навіть університету. Отже, ми виховуємо свідомих та активних громадян нашої держави.
У чому полягає робота зі студентами, які заходи, інструменти використовуються?
Чому важливо виховувати доброчесність ще зі студентської лави та які є можливості сьогодні для цього в Україні попри війну?
Робота зі здобувачами щодо якості освітнього процесу на факультеті - це без сумніву основний аспект діяльності Комісія з питань регулювання конфліктних ситуацій під головуванням декана факультету. Для отримання об’єктивного результату важливо, щоб здобувачі вищої освіти довіряли деканату, були відкритими.
Для цього ми спочатку знайомимося зі здобувачами-першокурсниками, проводимо інструктажі. Комісія з питань регулювання конфліктних ситуацій під головуванням декана факультету розповідає про свою діяльність, ділиться контактними даними, розповідає, як можна повідомити про факти вчинення корупційних діянь, які канали повідомлень є в університеті.
Також Комісія працює з викладачами та працівниками факультету. Перед сесіями та іспитами проводиться додатковий інструктаж, анкетування, бесіди щодо доброчесності аби мінімізувати корупційні ризики, які можуть виникнути у цей час та запобігти корупційним проявам.
Дуже важливо, щоб освітній процес був максимально прозорим, а студенти отримували об’єктивні оцінки за свої знання. Не можна допустити шахрайства та корупційних дій зі сторони всіх учасників освітнього процесу.
Анкета оцінювання якості викладання дисциплін
Результати анкетування студентів 2 курсу щодо оцінювання якості викладання дисциплін