ОРІЄНТОВНІ ТЕМИ ВИПУСКНИХ КВАЛІФІКАЦІЙНИХ РОБІТ
- Адаптація дітей з особливими освітніми потребами до навчання в інклюзивному класі Нової української школи;
- Активізація мовленнєвої діяльності учнів початкових класів у процесі роботи над творами образотворчого мистецтва;
- Активізація пізнавальної діяльності молодших школярів засобами гри в позаурочний час;
- Взаємодія сім’ї і школи у вихованні духовності молодших школярів;
- Взаємодія сім’ї і школи у формуванні гуманістичних цінностей дітей молодшого шкільного віку;
- Взаємодія соціальних інститутів як важлива психолого-педагогічна умова розвитку особистості молодшого школяра;
- Використання медіа освітніх ігор у структурі уроків у початкових класах;
- Використання прийомів порівняння при вивченні початкового курсу математики;
- Використання сучасних інформаційних технологій в організації освітнього процесу початкової школи;
- Використання технології проблемного навчання на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ»;
- Виховання в молодших школярів цінності життя у взаємодії сім’ї і школи;
- Виховання духовності молодших школярів у взаємодії сім’ї і школи;
- Виховання культури родинних взаємин в учнів початкової школи;
- Виховання лідерських якостей у молодших школярів на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ»;
- Виховання патріотизму молодших школярів у позаурочній виховній роботі;
- Виховання поваги до дорослих у дітей молодшого шкільного віку у позакласній роботі;
- Виховання позитивного відношення до здорового способу життя у молодших школярів;
- Виховання почуття справедливості у молодших школярів в позаурочній діяльності;
- Виховання самостійності в учнів молодшого шкільного віку різної статті;
- Виховання ціннісних орієнтацій молодших школярів засобами казки в педагогічної спадщині Сухомлинського;
- Виховання ціннісних орієнтацій молодших школярів засобами казки;
- Вплив сенсорного розвитку на формування просторових уявлень молодших школярів;
- Впровадження ідей Василя Сухомлинського про естетичне виховання молодших школярів;
- Впровадження міжпредметних зв’язків на уроках математики в початковій школі;
- Дидактична гра як засіб стимулювання пізнавальної активності молодших школярів на уроках математики;
- Дидактичні засади формування творчої активності здобувачів початкової освіти на уроках української мови;
- Дидактичні основи формування критичного мислення молодших школярів;
- Добродійна діяльність як засіб виховання в учнів початкової школи ціннісного ставлення до праці;
- Екологічне виховання молодших школярів на уроках в початковій школі;
- Емоційний розвиток учнів у освітньому процесі початкової школи;
- Естетичне виховання учнів початкової школи на уроках математики;
- Етимологізація слова у розвитку мотивації до вивчення української мови учнями молодшого шкільного віку;
- Засвоєння основ громадянської освіти у процесі навчання молодших школярів;
- Застосування цифрових технологій у процесі навчання молодших школярів інтегрованого курсу «Я досліджую світ»;
- Ігрові технології як засіб розвитку мотивації учіння молодших школярів;
- Індивідуалізація інклюзивного навчання учнів початкової школи;
- Інтеграція економічних знань на заняттях у початковій школі;
- Інформаційно-комунікаційні технології як засіб розвитку пошуково-дослідницької діяльності молодших школярів в умовах Нової української школи;
- Командна робота як засіб формування соціальної компетентності в учнів початкової школи;
- Літературне читання як засіб формування мовленнєвої культури учнів молодшого шкільного віку;
- Літературний розвиток молодших школярів засобами дитячої художньої книжки;
- Методика роботи над словом у початкових класах;
- Методика формування комунікативних навичок молодших школярів;
- Моральне виховання молодших школярів засобами художнього слова В. О. Сухомлинського.;
- Моральне виховання учнів початкової школи в процесі пізнання рідного краю;;
- Мотивація в структурі освітньої діяльності молодших школярів;
- Національне виховання молодших школярів засобами декоративно-ужиткового мистецтва;
- Нестандарті уроки як засіб підвищення інтересу молодших школярів до української мови;
- Організація навчально-дослідницької діяльності учнів молодшого шкільного віку;
- Організація пошукової навчально-пізнавальної діяльності молодших школярів у сучасній школі;
- Організація роботи з учнями в інклюзивному класі;
- Організація роботи над простими задачами, пов’язаними з різницевим і кратним відношенням;
- Організація самостійної роботи над помилками молодшими школярами;
- Організація самостійної роботи як засіб підвищення ефективності засвоєння знань та умінь в початковій школі.;
- Орфографічна грамотність як засіб формування культури писемного мовлення здобувачів початкової освіти;
- Особливості застосування інформаційних технологій на уроках математики в початкових класах.;
- Особливості підготовки вчителів початкової школи до роботи з гетерогенними групами учнів;
- Патріотичне виховання молодших школярів засобами інноваційних технологій навчання;
- Патріотичне виховання молодших школярів на уроках української мови;
- Педагогічна профілактика дискримінації молодших школярів у закладах освіти;
- Педагогічні умови адаптації учнів молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами;
- Педагогічні умови застосування гумору в учнів початкової школи;
- Педагогічні умови морального виховання учнів молодшого шкільного віку;
- Педагогічні умови організації здоров’язбережувального освітнього середовища в початковій школі;
- Педагогічні умови організації процесу навчання молодших школярів елементам природничонаукового пізнання;
- Педагогічні умови підвищення ефективності екологічного виховання учнів початкових класів у процесі навчання;
- Педагогічні умови розвитку моральних форм поведінки у молодших школярів;
- Педагогічні умови створення ігрового простору дітьми старшого дошкільного віку;
- Педагогічні умови успішного навчання учнів у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського;
- Педагогічні умови формування готовності майбутніх вчителів до роботи з учнями молодшого шкільного віку в пришкільних таборах;
- Підготовка майбутніх вчителів до підвищення рівня навчальних досягнень молодших школярів;
- Подолання неуспішності учнів у процесі вивчення початкового курсу математики;
- Позакласна робота з української мови у формуванні мовної особистості учнів молодшого шкільного віку;
- Полікультурне виховання молодших школярів у позакласній роботі;
- Правове виховання учнів молодшого шкільного віку у взаємодії школи та сім’ї;
- Проблеми комунікації викладачів та студентів під час дистанційного навчання;
- Психолого-педагогічна допомога батькам дітей з гіперактивністю;
- Психолого-педагогічна профілактика негативних переживань молодших школярів;
- Психолого-педагогічні умови попередження насильства серед учнів початкової школи;
- Психолого-педагогічні умови розвитку нормативної поведінки молодших школярів;
- Психолого-педагогічні умови розвитку суспільнозначущої поведінки молодших школярів;
- Психолого-педагогічні умови розвитку уяви у молодших школярів;
- Психолого-педагогічні умови розвитку фантазії у молодших школярів;
- Психолого-педагогічні чинники соціальної адаптації молодших школярів;
- Реалізація проблемного навчання в системі навчання математики в початковій школі;
- Розвивальне навчання як засіб формування діалогічного мовлення учнів початкових класів;
- Розвиток відчуттів у першокласників на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ»;
- Розвиток громадянської компетентності у майбутніх вчителів початкової школи: зарубіжний досвід;
- Розвиток дослідницьких умінь в молодших школярів на уроках «Дизайн і технології»;
- Розвиток екологічної компетентності молодших школярів на уроках курсу «Я досліджую світ»;
- Розвиток зв’язного мовлення у молодших школярів на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ»;
- Розвиток інтелекту учнів початкової школи у процесі навчання;
- Розвиток інтелекту учнів у процесі вивчення початкового курсу математики;
- Розвиток ключових компетентностей учнів на уроках фізичної культури;
- Розвиток критичного мислення учнів при виконанні практичних завдань на уроках математики в початковій школі;
- Розвиток логічного мислення в молодших школярів на уроках математики у процесі розв’язування нестандартних задач;
- Розвиток логічного мислення учнів початкової школи засобами вивчення математики;
- Розвиток мовленнєвої креативності учнів початкової школи через літературне читання;
- Розвиток мотивації учіння молодших школярів з особливими освітніми потребами;
- Розвиток пізнавальної активності молодших школярів під час навчання розв’язування текстових задач;
- Розвиток соціальної компетентності молодших школярів з особливими освітніми проблемами;
- Розвиток соціальної компетентності молодших школярів з особливими освітніми потребами;
- Розвиток творчих здібностей дітей молодшого шкільного віку засобами ігрових художньо – педагогічних технологій;
- Розвиток творчих здібностей дітей молодшого шкільного віку засобами ігрових художньо-педагогічних технологій;
- Розвиток творчих здібностей молодших школярів у процесі вивчення дисциплін освітньої галузі «мова і література;
- Розвиток творчих здібностей учнів початкової школи у процесі вивчення предметів природничого циклу;
- Розвиток творчої активності молодших школярів засобами інформаційних технологій;
- Розвиток творчої уяви у молодших школярів на уроках в урочній діяльності;
- Розвиток фізичних якостей в молодших школярів на уроках фізичної культури засобами гімнастичних вправ;
- Соціалізація дітей молодшого шкільного віку в умовах літнього оздоровчого табору;
- Соціалізація молодших школярів з особливими освітніми потребами;
- Специфіка формування емоційно-особистісної сфери дошкільника в умовах неповної сім’ї;
- Технології формування гуманістичних цінностей молодших школярів у процесі позакласної виховної роботи;
- Українська календарна обрядовість у системі національного виховання сучасної початкової школи;
- Український дитячий фольклор як засіб формування морфологічних умінь молодших школярів;
- Умови формування у молодших школярів почуття власної гідності;
- Формування алгоритмічної компетентності учнів на уроках математики в початковій школі;
- Формування в молодших школярів впевненості в собі (на матеріалах вивчення математики);
- Формування в молодших школярів життєвого досвіду безконфліктної поведінки в інклюзивному освітньому середовищі;
- Формування в молодших школярів комунікативної компетентності засобами художнього конструювання в позакласній діяльності;
- Формування в обдарованих учнів початкової школи інтересу до навчання;
- Формування в учнів початкової школи еколого-аксіологічного ставлення до навколишнього світу у процесі вивчення курсу «Я досліджую світ»;
- Формування в учнів початкової школи здатності до природничо-наукового пізнання навколишнього світу на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ»;
- Формування в учнів початкової школи знань про пожежну безпеку у позакласній роботі;
- Формування в учнів початкової школи ключових компетентностей на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ»;
- Формування відповідальності в учнів молодшого шкільного віку;
- Формування готовності вихователів до використання інформаційно-комунікаційних технологій в процесі підготовки дітей передшкільного віку до навчальної діяльності;
- Формування громадянської компетентності в молодших школярів на уроках інформатики;
- Формування діалогічної компетентності молодших школярів засобами українського фольклору;
- Формування добродійсності учнів початкової школи у позакласній виховній роботі;
- Формування досвіду моральної поведінки в молодших школярів;
- Формування досвіду моральної поведінки молодших школярів у процесі навчально-пізнавальної діяльності;
- Формування досвіду моральної поведінки учнів початкових класів у навчально–виховному процесі;
- Формування дослідницьких навичок в учнів початкової школи;
- Формування дослідницької компетентності учнів початкової школи у позаурочній роботі;
- Формування духовності молодших школярів засобами українського музичного фольклору;
- Формування екологічної компетентності в молодших школярів на уроках трудового навчання;
- Формування екологічної поведінки учнів початкової школи засобами української етнічної культури;
- Формування економічної культури майбутніх учителів початкової школи: сутність та проблеми;
- Формування естетичних смаків учнів початкової школи засобами української пісні.;
- Формування естетичного досвіду молодших школярів засобами народно-декоративного мистецтва;
- Формування естетичного смаку в молодших школярів на уроках «Дизайн і технології»;
- Формування естетично-ціннісного ставлення молодших школярів до традицій українського народу засобами декоративно-ужиткового мистецтва;
- Формування етичної компетентності у здобувачів початкової освіти в процесі вивчення інтегрованого курсу «Я досліджую світ»;
- Формування етнокультурної компетентності майбутніх учителів початкової школи у процесі професійної підготовки;
- Формування здоров’язберігаючої компетентності в учнів початкової школи;
- Формування знань про величини у молодших школярів;
- Формування ініціативності молодших школярів засобами ігрової діяльності;
- Формування інноваційної спрямованості виховного процесу в учнів початкової школи;
- Формування ключових компетентностей молодшого школяра у процесі навчання;
- Формування ключової компетентності «інноваційність» в учнів у освітньому процесі початкової школи;
- Формування культури спілкування молодших школярів в освітньому процесі;
- Формування культури споживання в учнів молодшого шкільного віку;
- Формування медіаграмотності та критичного мислення в майбутніх вчителів початкової школи;
- Формування ментального здоров'я молодших школярів засобами ігрової діяльності;
- Формування міжетнічної толерантності учнів молодшого шкільного віку в умовах Нової української школи;
- Формування міжособистісних стосунків здобувачів початкової освіти на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ»;
- Формування міжособистісного спілкування учнів молодшого шкільного віку в умовах інклюзивної освіти;
- Формування мовленнєвих умінь здобувачів початкової освіти на основі функціонально – комунікативного підходу до вивчення граматичного матеріалу;
- Формування моральних цінностей молодших школярів у позашкільних навчальних закладах;
- Формування моральних якостей учнів початкової школи у процесі навчання;
- Формування моральних якостей учнів початкової школи у процесі навчання;
- Формування морально-етичної орієнтації у молодших школярів на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ»;
- Формування морально-ціннісних орієнтацій молодших школярів у процесі позакласної виховної роботи в умовах нової української школи;
- Формування морально-ціннісних орієнтацій учнів початкової школи у процесі позакласної виховної роботи;
- Формування мотивації до вивчення української мови в учнів молодшого шкільного віку засобом творчих вправ;
- Формування навичок медіаграмотності в учніів початкових класів в умовах нової української школи;
- Формування навичок проєктування у молодших школярів на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ»;
- Формування навичок роботи в команді в учнів у освітньому процесі початкової школи;
- Формування національної ідентичності в молодших школярів у позаурочній виховній діяльності;
- Формування національної ідентичності молодших школярів у процесі позайрочної роботи;
- Формування національно-культурної ідентичності молодших школярів у процесі взаємодії сім’ї та школи;
- Формування національно-патріотичних якостей молодших школярів в освітньому процесі;
- Формування обчислювальних навичок у молодших школярів;
- Формування орфографічної грамотності молодших школярів у процесі організації самостійної роботи;
- Формування основ економічної компетентності молодших школярів в процесі вивчення математики;
- Формування основ економічної компетентності молодших школярів у процесі вивчення математики;
- Формування основ світосприйняття в учнів початкової школи;
- Формування патріотичних почуттів в учнів молодшого шкільного віку;
- Формування патріотичних почуттів у молодших школярів засобами художньої літератури;
- Формування патріотичних якостей молодших школярів у взаємодії сім’ї та школи;
- Формування пізнавальної активності молодших школярів засобами LEGO технологій;
- Формування почуття відповідальності у молодших школярів;
- Формування почуття справедливості у молодших школярів у позаурочній діяльності;
- Формування просторових уявлень в учнів на уроках у початковій школі;
- Формування просторових уявлень у молодших школярів на уроках математики;
- Формування самооцінки у молодших школярів як умова їх навчальної активності;
- Формування світогляду в учнів молодшого шкільного віку;
- Формування соціальних компетентностей в учнів засобами фізичного виховання;
- Формування соціального досвіду у молодших школярів на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ»;
- Формування соціально-комунікативної активності молодших школярів у взаємодії урочної і позаурочної діяльності;
- Формування сучасної мовно-мовленнєвої особистості молодшого школяра на уроках української мови;
- Формування творчих здібностей учнів молодшого шкільного віку;
- Формування творчих умінь в учнів початкової школи з використанням інтерактивних технологій;
- Формування творчої активності молодших школярів засобами інтерактивних технологій;
- Формування творчості в учнів молодшого шкільного віку у закладах позашкільної освіти;
- Формування толерантного ставлення школи і сім’ї до дітей молодшого шкільного віку;
- Формування толерантності молодших школярів в класах з інклюзивним навчанням;
- Формування у здобувачів початкової освіти предметних компетентностей в процесі вивчення інтегрованого курсу «Я досліджую світ»;
- Формування у молодших школярів еколого-валеологічної культури;
- Формування у молодших школярів естетичного ставлення до людини на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ».;
- Формування у молодших школярів естетичного ставлення до навколишнього світу у процесі вивчення інтегрованого курсу «Я досліджую світ»;
- Формування у молодших школярів комунікативної копетентності засобами художнього конструювання в позакласній діяльності;
- Формування у молодших школярів морфологічних понять при вивченні лексико-граматичних категорій іменника;
- Формування у молодших школярів почуття відповідальності;
- Формування у молодших школярів ціннісного ставлення до сім’ї в позакласній діяльності;
- Формування у школярів еколого-аксіологічного ставлення до навколишнього світу на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ»;
- Формування художньо-творчих здібностей в учнів початкової школи засобами мистецтва;
- Формування ціннісних орієнтацій молодших школярів у процесі сприйняття музики;
- Формування ціннісних орієнтацій учнів початкової школи засобами позакласної роботи;
- Формування ціннісного ставлення до природи у процесі екологічного виховання здобувачів початкової освіти;
- Шляхи ефективного спілкування батьків з учнями молодшого шкільного віку;
- Шляхи розвитку творчої активності учнів початкових класів у позакласній роботі;
- Шляхи соціалізації молодших школярів з особливими освітніми потребами;
- Шляхи формування культури здоров’я учнів молодшого шкільного віку.