ЗАХОДИ СПРИЯННЯ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ НА ФАКУЛЬТЕТІ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ УДПУ ІМЕНІ ПАВЛА ТИЧИНИ
№ |
Заходи |
Мета |
Термін виконання |
Відповідальні |
1. |
Лекторій «Академічна доброчесність – запорука успіху у навчанні». |
Інформування здобувачів вищої освіти про необхідність дотримання правил академічної доброчинності в освітньому процесі. |
Вересень
|
Куратори груп |
2. |
Анкетування здобувачів вищої освіти щодо розуміння академічної доброчесності |
З'ясування причин чому здобувач вищої освіти може вдатися до плагіату та інших форм порушення академічної доброчесності. |
Жовтень |
Куратори груп |
3. |
Повідомлення на сайті факультету про заходи з питань формування культури академічної доброчесності |
Інформування учасників освітнього процесу про заходи щодо питань академічної доброчесності |
Впродовж року |
Відповідальний за сайт |
4. |
Відеолекторії про культуру академічної доброчесності |
З метою популяризації питань академічної доброчесності на факультеті початкової освіти |
Щосеместрово |
Заступник декана з виховної роботи, куратори груп |
5. |
Курси підвищення кваліфікації (стажування) науково-педагогічних працівників з питань академічної доброчесності |
З метою ознайомлення науково-педагогічних працівників з різними підходами щодо питання наукового плагіату та популяризації академічної доброчесності, а також підвищення кваліфікації освітян і поглиблення співпраці в академічній та науковій галузі. |
Впродовж року |
Науково-педагогічні працівники факультету |
6. |
Тиждень «Академічної доброчесності»
|
Пояснення здобувачам вищої освіти важливості дотримання культури академічної доброчесності. |
Щосеместрово |
Заступник декана з виховної роботи |
7. |
Проведення тематичних лекцій, презентацій, тренінгів, семінарів із запрошенням фахівців |
Популяризація знань та формування практичних умінь щодо академічної доброчесності здобувачів вищої освіти та викладачів. |
Впродовж року |
Науково-педагогічні працівники факультету |
8. |
Самоосвіта науково-педагогічних працівників та здобувачів вищої освіти |
З метою набуття нових знань та формування практичних вмінь щодо питань академічної доброчесності. |
Впродовж року |
Учасники освіт-нього процесу |
9. |
Моніторинг здобувачів вищої освіти |
З метою анонімного опитування здобувачів вищої освіти щодо наявності/відсутності порушень академічної доброчесності в університеті. |
Грудень Травень |
Декан, куратори груп |
10 |
Вивчення українського та зарубіжного досвіду наукових працівників щодо реалізації академічної доброчесності в освітньому процесі |
З метою популяризації принципів академічної доброчесності під час науково-практичних заходів серед студентської молоді. |
Впродовж року |
Учасники освіт-нього процесу |