27 березня 2024 року відбувся захист виробничої практики в початковій школі у дистанційному форматі здобувачами заочної форми навчання за спеціальністю 013 Початкова освіта першого (бакалаврського) рівня вищої освіти.
Тривалість практики – з 05 лютого по 17 березня 2024 року.
Груповий керівник практики – к.пед.н., доцент кафедри фахових методик та інноваційних технологій у початковій школі Лоюк О. В.
Захист відбувся в присутності заступника декана факультету з педагогічної практики, викладача кафедри фахових методик та інноваційних технологій у початковій школі Байдюк Л. М.
Здобувачі вищої освіти педагогічну практику проходили за місцем працевлаштування, за місцем проживання, на базі Уманської гімназії № 14 Уманської міської ради Черкаської області.
Мета практики – формування у здобувачів вищої освіти професійної компетентності, як здатності розв’язувати спеціалізовані задачі початкової освіти з розумінням соціальної та етичної відповідальності за свої дії.
Реалізацію мети практики забезпечив зміст діяльності здобувачів освіти:
- складання індивідуального плану роботи студента-практиканта на період практики та ведення на його основі щоденника практики;
- підготовка і проведення уроків з різних предметів із застосуванням сучасних засобів навчання (відповідно до календарного плану) згідно розкладу класу, до якого прикріплено студента;
- здійснення індивідуальної позаурочної та індивідуальної виховної роботи з учнями класу;
- підготовка та проведення виховних заходів з учнями класу;
- використання різних форм та засобів комунікації з батьками учнів класу;
- проведення експериментального дослідження в контексті написання курсової роботи.
Здобувачі вищої освіти поділилися своїми враженнями від проходження виробничої практики в початковій школі. Студенти отримали позитивний досвід щодо планування власної діяльності; підготовки та проведення уроків з різних навчальних дисциплін і виховних заходів у початковій школі; проведення експериментального дослідження в контексті написання курсової роботи.
Викликами цієї практики студенти вважають: дистанційну форму організації освітнього процесу в ЗЗСО; повітряні тривоги у форматі очного навчання, що мають негативний вплив на психічний стан учнів та якість їхніх навчальних досягнень.
Здобувачами вищої освіти вчасно оформлена та представлена на розгляд комісії звітна документація з практики.