Heder6 1

Header6 0


ЗАХИСТ ЗВІТУ З ПРАКТИКИ: ВІД ТЕОРІЇ ДО ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ

  14 листопада 2024 року відбувся захист виробничої інструктивно-методичної практики здобувачів вищої освіти ІІ курсу 23 та 24 груп  ОС Бакалавр заочної форми навчання факультету початкової освіти.

  Здобувачі вищої освіти представили звіти, у яких описали завдання, які вони виконували в процесі практики. Це включало розробку та проведення уроків, підготовку методичних матеріалів для уроків, а також участь у педагогічних заходах. Вони також поділилися тим, як застосовували теоретичні знання для вирішення практичних завдань у реальному навчальному процесі.

11

12

13

  Студенти розповіли про створення та адаптацію навчальних матеріалів, які були використані під час практики. Особлива увага приділялася методичним прийомам, які допомогли зберегти увагу учнів, забезпечити їхню активність на уроці та покращити засвоєння матеріалу.

  Також практиканти поділилися своїми враженнями:

  1. «Спілкування з дітьми — це величезне задоволення. Я була вражена, як швидко вони засвоюють нові знання, як емоційно і активно включаються в навчальний процес. Робота з маленькими учнями допомогла мені краще зрозуміти важливість індивідуального підходу та адаптації матеріалу до потреб кожної дитини» - Поліна Нагорнюк.
  2. «Практика показала мені як мої сильні сторони, так і ті аспекти, які потребують удосконалення. Наприклад, мені вдалося розвинути вміння підтримувати дисципліну в класі та заохочувати учнів до активної участі, але також я зрозуміла, що мені варто покращити вміння адаптувати уроки для учнів з різними рівнями підготовки» - Вікторія Чернуха.
  3. «Мої наставники були дуже підтримуючими та готовими дати цінні поради. Їхній зворотний зв'язок допоміг мені оцінити свою роботу та визначити, над чим потрібно працювати в майбутньому. Я отримала багато корисних рекомендацій щодо покращення методів викладання та більш ефективного управління класом» - Дарія Кошова.

  Нехай кожен урок, кожна взаємодія з учнями буде для вас джерелом нових відкриттів, а кожна ситуація — можливістю навчитися і вдосконалити свої підходи. Пам'ятайте, що справжній педагог — це не тільки людина, яка вчить, а й та, що постійно вчиться сама!

Reklama2024