Heder6 1

Header6 0


ОРІЄНТОВНІ ТЕМИ ВИПУСКНИХ КВАЛІФІКАЦІЙНИХ РОБІТ

  1. Адаптація дітей з особливими освітніми потребами до навчання в інклюзивному класі Нової української школи;
  2. Активізація мовленнєвої діяльності учнів початкових класів у процесі роботи над творами образотворчого мистецтва;
  3. Активізація пізнавальної діяльності молодших школярів засобами гри в позаурочний час;
  4. Взаємодія сім’ї і школи у вихованні духовності молодших школярів;
  5. Взаємодія сім’ї і школи у формуванні гуманістичних цінностей дітей молодшого шкільного віку;
  6. Взаємодія соціальних інститутів як важлива психолого-педагогічна умова розвитку особистості молодшого школяра;
  7. Використання медіа освітніх ігор у структурі уроків у початкових класах;
  8. Використання прийомів порівняння при вивченні початкового курсу математики;
  9. Використання сучасних інформаційних технологій в організації освітнього процесу початкової школи;
  10. Використання технології проблемного навчання на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ»;
  11. Виховання в молодших школярів цінності життя у взаємодії сім’ї і школи;
  12. Виховання духовності молодших школярів у взаємодії сім’ї і школи;
  13. Виховання культури родинних взаємин в учнів початкової школи;
  14. Виховання лідерських якостей у молодших школярів на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ»;
  15. Виховання патріотизму молодших школярів у позаурочній виховній роботі;
  16. Виховання поваги до дорослих у дітей молодшого шкільного віку у позакласній роботі;
  17. Виховання позитивного відношення до здорового способу життя у молодших школярів;
  18. Виховання почуття справедливості у молодших школярів в позаурочній діяльності;
  19. Виховання самостійності в учнів молодшого шкільного віку різної статті;
  20. Виховання ціннісних орієнтацій молодших школярів засобами казки в педагогічної спадщині Сухомлинського;
  21. Виховання ціннісних орієнтацій молодших школярів засобами казки;
  22. Вплив сенсорного розвитку на формування просторових уявлень молодших школярів;
  23. Впровадження ідей Василя Сухомлинського про естетичне виховання молодших школярів;
  24. Впровадження міжпредметних зв’язків на уроках математики в початковій школі;
  25. Дидактична гра як засіб стимулювання пізнавальної активності молодших школярів на уроках математики;
  26. Дидактичні засади формування творчої активності здобувачів початкової освіти на уроках української мови;
  27. Дидактичні основи формування критичного мислення молодших школярів;
  28. Добродійна діяльність як засіб виховання в учнів початкової школи ціннісного ставлення до праці;
  29. Екологічне виховання молодших школярів на уроках в початковій школі;
  30. Емоційний розвиток учнів у освітньому процесі початкової школи;
  31. Естетичне виховання учнів початкової школи на уроках математики;
  32. Етимологізація слова у розвитку мотивації до вивчення української мови учнями молодшого шкільного віку;
  33. Засвоєння основ громадянської освіти у процесі навчання молодших школярів;
  34. Застосування цифрових технологій у процесі навчання молодших школярів інтегрованого курсу «Я досліджую світ»;
  35. Ігрові технології як засіб розвитку мотивації учіння молодших школярів;
  36. Індивідуалізація інклюзивного навчання учнів початкової школи;
  37. Інтеграція економічних знань на заняттях у початковій школі;
  38. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб розвитку пошуково-дослідницької діяльності молодших школярів в умовах Нової української школи;
  39. Командна робота як засіб формування соціальної компетентності в учнів початкової школи;
  40. Літературне читання як засіб формування мовленнєвої культури учнів молодшого шкільного віку;
  41. Літературний розвиток молодших школярів засобами дитячої художньої книжки;
  42. Методика роботи над словом у початкових класах;
  43. Методика формування комунікативних навичок молодших школярів;
  44. Моральне виховання молодших школярів засобами художнього слова В. О. Сухомлинського.;
  45. Моральне виховання учнів початкової школи в процесі пізнання рідного краю;;
  46. Мотивація в структурі освітньої діяльності молодших школярів;
  47. Національне виховання молодших школярів засобами декоративно-ужиткового мистецтва;
  48. Нестандарті уроки як засіб підвищення інтересу молодших школярів до української мови;
  49. Організація навчально-дослідницької діяльності учнів молодшого шкільного віку;
  50. Організація пошукової навчально-пізнавальної діяльності молодших школярів у сучасній школі;
  51. Організація роботи з учнями в інклюзивному класі;
  52. Організація роботи над простими задачами, пов’язаними з різницевим і кратним відношенням;
  53. Організація самостійної роботи над помилками молодшими школярами;
  54. Організація самостійної роботи як засіб підвищення ефективності засвоєння знань та умінь в початковій школі.;
  55. Орфографічна грамотність як засіб формування культури писемного мовлення здобувачів початкової освіти;
  56. Особливості застосування інформаційних технологій на уроках математики в початкових класах.;
  57. Особливості підготовки вчителів початкової школи до роботи з гетерогенними групами учнів;
  58. Патріотичне виховання молодших школярів засобами інноваційних технологій навчання;
  59. Патріотичне виховання молодших школярів на уроках української мови;
  60. Педагогічна профілактика дискримінації молодших школярів у закладах освіти;
  61. Педагогічні умови адаптації учнів молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами;
  62. Педагогічні умови застосування гумору в учнів початкової школи;
  63. Педагогічні умови морального виховання учнів молодшого шкільного віку;
  64. Педагогічні умови організації здоров’язбережувального освітнього середовища в початковій школі;
  65. Педагогічні умови організації процесу навчання молодших школярів елементам природничонаукового пізнання;
  66. Педагогічні умови підвищення ефективності екологічного виховання учнів початкових класів у процесі навчання;
  67. Педагогічні умови розвитку моральних форм поведінки у молодших школярів;
  68. Педагогічні умови створення ігрового простору дітьми старшого дошкільного віку;
  69. Педагогічні умови успішного навчання учнів у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського;
  70. Педагогічні умови формування готовності майбутніх вчителів до роботи з учнями молодшого шкільного віку в пришкільних таборах;
  71. Підготовка майбутніх вчителів до підвищення рівня навчальних досягнень молодших школярів;
  72. Подолання неуспішності учнів у процесі вивчення початкового курсу математики;
  73. Позакласна робота з української мови у формуванні мовної особистості учнів молодшого шкільного віку;
  74. Полікультурне виховання молодших школярів у позакласній роботі;
  75. Правове виховання учнів молодшого шкільного віку у взаємодії школи та сім’ї;
  76. Проблеми комунікації викладачів та студентів під час дистанційного навчання;
  77. Психолого-педагогічна допомога батькам дітей з гіперактивністю;
  78. Психолого-педагогічна профілактика негативних переживань молодших школярів;
  79. Психолого-педагогічні умови попередження насильства серед учнів початкової школи;
  80. Психолого-педагогічні умови розвитку нормативної поведінки молодших школярів;
  81. Психолого-педагогічні умови розвитку суспільнозначущої поведінки молодших школярів;
  82. Психолого-педагогічні умови розвитку уяви у молодших школярів;
  83. Психолого-педагогічні умови розвитку фантазії у молодших школярів;
  84. Психолого-педагогічні чинники соціальної адаптації молодших школярів;
  85. Реалізація проблемного навчання в системі навчання математики в початковій школі;
  86. Розвивальне навчання як засіб формування діалогічного мовлення учнів початкових класів;
  87. Розвиток відчуттів у першокласників на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ»;
  88. Розвиток громадянської компетентності у майбутніх вчителів початкової школи: зарубіжний досвід;
  89. Розвиток дослідницьких умінь в молодших школярів на уроках «Дизайн і технології»;
  90. Розвиток екологічної компетентності молодших школярів на уроках курсу «Я досліджую світ»;
  91. Розвиток зв’язного мовлення у молодших школярів на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ»;
  92. Розвиток інтелекту учнів початкової школи у процесі навчання;
  93. Розвиток інтелекту учнів у процесі вивчення початкового курсу математики;
  94. Розвиток ключових компетентностей учнів на уроках фізичної культури;
  95. Розвиток критичного мислення учнів при виконанні практичних завдань на уроках математики в початковій школі;
  96. Розвиток логічного мислення в молодших школярів на уроках математики у процесі розв’язування нестандартних задач;
  97. Розвиток логічного мислення учнів початкової школи засобами вивчення математики;
  98. Розвиток мовленнєвої креативності учнів початкової школи через літературне читання;
  99. Розвиток мотивації учіння молодших школярів з особливими освітніми потребами;
  100. Розвиток пізнавальної активності молодших школярів під час навчання розв’язування текстових задач;
  101. Розвиток соціальної компетентності молодших школярів з особливими освітніми проблемами;
  102. Розвиток соціальної компетентності молодших школярів з особливими освітніми потребами;
  103. Розвиток творчих здібностей дітей молодшого шкільного віку засобами ігрових художньо – педагогічних технологій;
  104. Розвиток творчих здібностей дітей молодшого шкільного віку засобами ігрових художньо-педагогічних технологій;
  105. Розвиток творчих здібностей молодших школярів у процесі вивчення дисциплін освітньої галузі «мова і література;
  106. Розвиток творчих здібностей учнів початкової школи у процесі вивчення предметів природничого циклу;
  107. Розвиток творчої активності молодших школярів засобами інформаційних технологій;
  108. Розвиток творчої уяви у молодших школярів на уроках в урочній діяльності;
  109. Розвиток фізичних якостей в молодших школярів на уроках фізичної культури засобами гімнастичних вправ;
  110. Соціалізація дітей молодшого шкільного віку в умовах літнього оздоровчого табору;
  111. Соціалізація молодших школярів з особливими освітніми потребами;
  112. Специфіка формування емоційно-особистісної сфери дошкільника в умовах неповної сім’ї;
  113. Технології формування гуманістичних цінностей молодших школярів у процесі позакласної виховної роботи;
  114. Українська календарна обрядовість у системі національного виховання сучасної початкової школи;
  115. Український дитячий фольклор як засіб формування морфологічних умінь молодших школярів;
  116. Умови формування у молодших школярів почуття власної гідності;
  117. Формування алгоритмічної компетентності учнів на уроках математики в початковій школі;
  118. Формування в молодших школярів впевненості в собі (на матеріалах вивчення математики);
  119. Формування в молодших школярів життєвого досвіду безконфліктної поведінки в інклюзивному освітньому середовищі;
  120. Формування в молодших школярів комунікативної компетентності засобами художнього конструювання в позакласній діяльності;
  121. Формування в обдарованих учнів початкової школи інтересу до навчання;
  122. Формування в учнів початкової школи еколого-аксіологічного ставлення до навколишнього світу у процесі вивчення курсу «Я досліджую світ»;
  123. Формування в учнів початкової школи здатності до природничо-наукового пізнання навколишнього світу на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ»;
  124. Формування в учнів початкової школи знань про пожежну безпеку у позакласній роботі;
  125. Формування в учнів початкової школи ключових компетентностей на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ»;
  126. Формування відповідальності в учнів молодшого шкільного віку;
  127. Формування готовності вихователів до використання інформаційно-комунікаційних технологій в процесі підготовки дітей передшкільного віку до навчальної діяльності;
  128. Формування громадянської компетентності в молодших школярів на уроках інформатики;
  129. Формування діалогічної компетентності молодших школярів засобами українського фольклору;
  130. Формування добродійсності учнів початкової школи у позакласній виховній роботі;
  131. Формування досвіду моральної поведінки в молодших школярів;
  132. Формування досвіду моральної поведінки молодших школярів у процесі навчально-пізнавальної діяльності;
  133. Формування досвіду моральної поведінки учнів початкових класів у навчально–виховному процесі;
  134. Формування дослідницьких навичок в учнів початкової школи;
  135. Формування дослідницької компетентності учнів початкової школи у позаурочній роботі;
  136. Формування духовності молодших школярів засобами українського музичного фольклору;
  137. Формування екологічної компетентності в молодших школярів на уроках трудового навчання;
  138. Формування екологічної поведінки учнів початкової школи засобами української етнічної культури;
  139. Формування економічної культури майбутніх учителів початкової школи: сутність та проблеми;
  140. Формування естетичних смаків учнів початкової школи засобами української пісні.;
  141. Формування естетичного досвіду молодших школярів засобами народно-декоративного мистецтва;
  142. Формування естетичного смаку в молодших школярів на уроках «Дизайн і технології»;
  143. Формування естетично-ціннісного ставлення молодших школярів до традицій українського народу засобами декоративно-ужиткового мистецтва;
  144. Формування етичної компетентності у здобувачів початкової освіти в процесі вивчення інтегрованого курсу «Я досліджую світ»;
  145. Формування етнокультурної компетентності майбутніх учителів початкової школи у процесі професійної підготовки;
  146. Формування здоров’язберігаючої компетентності в учнів початкової школи;
  147. Формування знань про величини у молодших школярів;
  148. Формування ініціативності молодших школярів засобами ігрової діяльності;
  149. Формування інноваційної спрямованості виховного процесу в учнів початкової школи;
  150. Формування ключових компетентностей молодшого школяра у процесі навчання;
  151. Формування ключової компетентності «інноваційність» в учнів у освітньому процесі початкової школи;
  152. Формування культури спілкування молодших школярів в освітньому процесі;
  153. Формування культури споживання в учнів молодшого шкільного віку;
  154. Формування медіаграмотності та критичного мислення в майбутніх вчителів початкової школи;
  155. Формування ментального здоров'я молодших школярів засобами ігрової діяльності;
  156. Формування міжетнічної толерантності учнів молодшого шкільного віку в умовах Нової української школи;
  157. Формування міжособистісних стосунків здобувачів початкової освіти на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ»;
  158. Формування міжособистісного спілкування учнів молодшого шкільного віку в умовах інклюзивної освіти;
  159. Формування мовленнєвих умінь здобувачів початкової освіти на основі функціонально – комунікативного підходу до вивчення граматичного матеріалу;
  160. Формування моральних цінностей молодших школярів у позашкільних навчальних закладах;
  161. Формування моральних якостей учнів початкової школи у процесі навчання;
  162. Формування моральних якостей учнів початкової школи у процесі навчання;
  163. Формування морально-етичної орієнтації у молодших школярів на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ»;
  164. Формування морально-ціннісних орієнтацій молодших школярів у процесі позакласної виховної роботи в умовах нової української школи;
  165. Формування морально-ціннісних орієнтацій учнів початкової школи у процесі позакласної виховної роботи;
  166. Формування мотивації до вивчення української мови в учнів молодшого шкільного віку засобом творчих вправ;
  167. Формування навичок медіаграмотності в учніів початкових класів в умовах нової української школи;
  168. Формування навичок проєктування у молодших школярів на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ»;
  169. Формування навичок роботи в команді в учнів у освітньому процесі початкової школи;
  170. Формування національної ідентичності в молодших школярів у позаурочній виховній діяльності;
  171. Формування національної ідентичності молодших школярів у процесі позайрочної роботи;
  172. Формування національно-культурної ідентичності молодших школярів у процесі взаємодії сім’ї та школи;
  173. Формування національно-патріотичних якостей молодших школярів в освітньому процесі;
  174. Формування обчислювальних навичок у молодших школярів;
  175. Формування орфографічної грамотності молодших школярів у процесі організації самостійної роботи;
  176. Формування основ економічної компетентності молодших школярів в процесі вивчення математики;
  177. Формування основ економічної компетентності молодших школярів у процесі вивчення математики;
  178. Формування основ світосприйняття в учнів початкової школи;
  179. Формування патріотичних почуттів в учнів молодшого шкільного віку;
  180. Формування патріотичних почуттів у молодших школярів засобами художньої літератури;
  181. Формування патріотичних якостей молодших школярів у взаємодії сім’ї та школи;
  182. Формування пізнавальної активності молодших школярів засобами LEGO технологій;
  183. Формування почуття відповідальності у молодших школярів;
  184. Формування почуття справедливості у молодших школярів у позаурочній діяльності;
  185. Формування просторових уявлень в учнів на уроках у початковій школі;
  186. Формування просторових уявлень у молодших школярів на уроках математики;
  187. Формування самооцінки у молодших школярів як умова їх навчальної активності;
  188. Формування світогляду в учнів молодшого шкільного віку;
  189. Формування соціальних компетентностей в учнів засобами фізичного виховання;
  190. Формування соціального досвіду у молодших школярів на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ»;
  191. Формування соціально-комунікативної активності молодших школярів у взаємодії урочної і позаурочної діяльності;
  192. Формування сучасної мовно-мовленнєвої особистості молодшого школяра на уроках української мови;
  193. Формування творчих здібностей учнів молодшого шкільного віку;
  194. Формування творчих умінь в учнів початкової школи з використанням інтерактивних технологій;
  195. Формування творчої активності молодших школярів засобами інтерактивних технологій;
  196. Формування творчості в учнів молодшого шкільного віку у закладах позашкільної освіти;
  197. Формування толерантного ставлення школи і сім’ї до дітей молодшого шкільного віку;
  198. Формування толерантності молодших школярів в класах з інклюзивним навчанням;
  199. Формування у здобувачів початкової освіти предметних компетентностей в процесі вивчення інтегрованого курсу «Я досліджую світ»;
  200. Формування у молодших школярів еколого-валеологічної культури;
  201. Формування у молодших школярів естетичного ставлення до людини на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ».;
  202. Формування у молодших школярів естетичного ставлення до навколишнього світу у процесі вивчення інтегрованого курсу «Я досліджую світ»;
  203. Формування у молодших школярів комунікативної копетентності засобами художнього конструювання в позакласній діяльності;
  204. Формування у молодших школярів морфологічних понять при вивченні лексико-граматичних категорій іменника;
  205. Формування у молодших школярів почуття відповідальності;
  206. Формування у молодших школярів ціннісного ставлення до сім’ї в позакласній діяльності;
  207. Формування у школярів еколого-аксіологічного ставлення до навколишнього світу на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ»;
  208. Формування художньо-творчих здібностей в учнів початкової школи засобами мистецтва;
  209. Формування ціннісних орієнтацій молодших школярів у процесі сприйняття музики;
  210. Формування ціннісних орієнтацій учнів початкової школи засобами позакласної роботи;
  211. Формування ціннісного ставлення до природи у процесі екологічного виховання здобувачів початкової освіти;
  212. Шляхи ефективного спілкування батьків з учнями молодшого шкільного віку;
  213. Шляхи розвитку творчої активності учнів початкових класів у позакласній роботі;
  214. Шляхи соціалізації молодших школярів з особливими освітніми потребами;
  215. Шляхи формування культури здоров’я учнів молодшого шкільного віку.
Reklama2024