НАСТАНОВЧА КОНФЕРЕНЦІЯ З ВИРОБНИЧОЇ ПРАКТИКИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
27 вересня 2024 року відбулася настановча конференція з виробничої практики у початковій школі для здобувачів вищої освіти ОС Магістр 261 та 262 групи заочної форми навчання.
Груповий керівник 261 групи кандидат педагогічних наук, доцент кафедри фахових методик та інноваційних технологій у початковій школі Роєнко Л. М.
Груповий керівник 262 групи доктор педагогічних наук, професор кафедри фахових методик та інноваційних технологій у початковій школі Комар О. А.
Виробнича практика — це ключовий момент у підготовці майбутніх вчителів. Вона надає студентам можливість:
- Застосувати теоретичні знання: Студенти матимуть змогу використовувати знання, отримані під час навчання, на практиці. Це дозволить їм закріпити свої навички і перевірити їх у реальних умовах навчання.
- Набути практичного досвіду: Під час практики студенти працюватимуть з учнями, взаємодіятимуть з батьками та колегами, що дозволить їм краще зрозуміти специфіку роботи в початковій школі.
- Розвивати професійні навички: Практика допоможе студентам розвинути критичне мислення, комунікаційні навички, а також вміння планувати та організовувати навчальний процес.
Групові керівники провели інструктаж з техніки безпеки і охорони праці та життєдіяльності.
Комар О. А. повідомила основні завдання, які стоятимуть перед студентами під час виробничої практики:
- Спостереження за навчальним процесом: Студенти повинні спостерігати за роботою вчителів, щоб зрозуміти, як організовувати уроки та підтримувати дисципліну в класі.
- Участь у проведенні уроків: Це дасть змогу студентам на практиці реалізувати свої знання і отримати відгуки від досвідчених викладачів.
- Робота з документами: Важливо ознайомитися з документацією, яка супроводжує навчальний процес, включаючи плани уроків, звіти про успішність учнів та інші важливі матеріали.
Бажаю успіху під час проходження практики! Нехай цей досвід стане не лише корисним, а й приємним!