Груповим керівником було призначено к.п.н., доцента кафедри виховних технологій та педагогічної творчості Макарчук В. В.

11

  На захисті практики були присутні декан факультету початкової освіти Якимчук Б. А., заступник декана з педагогічної практики Байдюк Л. М., груповий керівник Макарчук В. В., стейкхолдери: директор Уманської гімназії № 8 Уманської міської ради Черкаської області Шелепко Г. А., директорка Уманської гімназії № 5 Уманської міської ради Черкаської області Кернос О. В., директор Уманської початкової школи №3 Уманської міської ради Черкаської області Янчук М. М., директорка Уманської гімназії № 14 Уманської міської ради Черкаської області Глущук Т. І.

12

  За час проходження практики було:

  • сформовано теоретичні і практичні основи організації дозвілля дітей;
  • практиканти розвивали уміння добирати цікавий матеріал та проводити виховну роботу з дітьми;
  • розвивали уміння планувати, прогнозувати виховну роботу влітку;
  • сформовано уміння вивчати індивідуальність учня і проектувати програму його індивідуального розвитку в умовах позашкільної діяльності.

  У результаті проходження практики у здобувачів вищої освіти сформовано наступні компетентності:

– Здатність розв`язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у професійно-педагогічній діяльності, що передбачають застосування теоретичних положень і методів педагогіки, психології та окремих методик навчання.

13

– Інформаційно-аналітичну. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу, систематизації й узагальнення інформації, зокрема професійнопедагогічної, з різних джерел та формулювання логічних висновків.

14

  • Дослідницько-праксеологічну. Здатність виявляти, ставити та вирішувати проблеми, зокрема, в процесі професійно-педагогічної діяльності вчителя. Здатність приймати обґрунтовані рішення, працювати автономно.

15

  • Соціокультурну. Здатність застосовувати знання, пов’язані із соціальною структурою та національною специфікою суспільства, з особливостями соціальних ролей; здатність до орієнтування у соціальних ситуаціях, розуміння соціального контексту художніх творів. Здатність діяти соціально відповідально та свідомо; спроможність ідентифікувати себе з цінностями професійного середовища; наявність професійної позиції вчителя.

16

  • Міжособистісної взаємодії. Здатність до ефективної міжособистісної взаємодії; зокрема, здатність успішно взаємодіяти з керівництвом, колегами, учнями та їхніми батьками; володіння алгоритмами конструктивного вирішення педагогічних конфліктів. Здатність працювати в команді, здатність до співпраці, групової та кооперативної діяльності. Здатність бути критичним і самокритичним, наполегливим щодо поставлених завдань і взятих зобов’язань.

17

  • Здоров’язбережувальна компетентність. Здатність ефективно вирішувати завдання щодо збереження і зміцнення здоров’я (фізичного, психічного, соціального та духовного) як власного, так і оточуючих. Здатність застосовувати знання, вміння, цінності і досвід практичної діяльності з питань культури здоров’я та здорового способу життя, готовність до здоров’язбережувальної діяльності в освітньому середовищі школи та створення психолого-педагогічних умов для формування здорового способу життя учнів.1819
  • Інформаційну. Здатність і готовність застосовувати інформаційнокомунікаційні технології, опрацьовувати різні види інформації.

 20

 21

22

  Мету виробничої пратики в оздоровчих таборах досягнуто:  сформовано компетентності педагога-вихователя у процесі організації та здійснення самостійної діяльності в умовах дитячого закладу оздоровлення й відпочинку, що передбачає набуття й удосконалення загальнопедагогічних і професійних знань, умінь і навичок, ціннісних орієнтацій та досвіду діяльності.