Heder6 1

Header6 0


  21 червня 2023 року відбувся захист виробничої практики в оздоровчих таборах здобувачів вищої освіти ОС Бакалавр заочної та денної форми навчання.

  Груповим керівником було призначено к.п.н., доцента кафедри виховних технологій та педагогічної творчості Макарчук В. В.

11

  На захисті практики були присутні декан факультету початкової освіти Якимчук Б. А., заступник декана з педагогічної практики Байдюк Л. М., груповий керівник Макарчук В. В., стейкхолдери: директор Уманської гімназії № 8 Уманської міської ради Черкаської області Шелепко Г. А., директорка Уманської гімназії № 5 Уманської міської ради Черкаської області Кернос О. В., директор Уманської початкової школи №3 Уманської міської ради Черкаської області Янчук М. М., директорка Уманської гімназії № 14 Уманської міської ради Черкаської області Глущук Т. І.

12

  За час проходження практики було:

  • сформовано теоретичні і практичні основи організації дозвілля дітей;
  • практиканти розвивали уміння добирати цікавий матеріал та проводити виховну роботу з дітьми;
  • розвивали уміння планувати, прогнозувати виховну роботу влітку;
  • сформовано уміння вивчати індивідуальність учня і проектувати програму його індивідуального розвитку в умовах позашкільної діяльності.

  У результаті проходження практики у здобувачів вищої освіти сформовано наступні компетентності:

– Здатність розв`язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у професійно-педагогічній діяльності, що передбачають застосування теоретичних положень і методів педагогіки, психології та окремих методик навчання.

13

– Інформаційно-аналітичну. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу, систематизації й узагальнення інформації, зокрема професійнопедагогічної, з різних джерел та формулювання логічних висновків.

14

  • Дослідницько-праксеологічну. Здатність виявляти, ставити та вирішувати проблеми, зокрема, в процесі професійно-педагогічної діяльності вчителя. Здатність приймати обґрунтовані рішення, працювати автономно.

15

  • Соціокультурну. Здатність застосовувати знання, пов’язані із соціальною структурою та національною специфікою суспільства, з особливостями соціальних ролей; здатність до орієнтування у соціальних ситуаціях, розуміння соціального контексту художніх творів. Здатність діяти соціально відповідально та свідомо; спроможність ідентифікувати себе з цінностями професійного середовища; наявність професійної позиції вчителя.

16

  • Міжособистісної взаємодії. Здатність до ефективної міжособистісної взаємодії; зокрема, здатність успішно взаємодіяти з керівництвом, колегами, учнями та їхніми батьками; володіння алгоритмами конструктивного вирішення педагогічних конфліктів. Здатність працювати в команді, здатність до співпраці, групової та кооперативної діяльності. Здатність бути критичним і самокритичним, наполегливим щодо поставлених завдань і взятих зобов’язань.

17

  • Здоров’язбережувальна компетентність. Здатність ефективно вирішувати завдання щодо збереження і зміцнення здоров’я (фізичного, психічного, соціального та духовного) як власного, так і оточуючих. Здатність застосовувати знання, вміння, цінності і досвід практичної діяльності з питань культури здоров’я та здорового способу життя, готовність до здоров’язбережувальної діяльності в освітньому середовищі школи та створення психолого-педагогічних умов для формування здорового способу життя учнів.1819
  • Інформаційну. Здатність і готовність застосовувати інформаційнокомунікаційні технології, опрацьовувати різні види інформації.

 20

 21

22

  Мету виробничої пратики в оздоровчих таборах досягнуто:  сформовано компетентності педагога-вихователя у процесі організації та здійснення самостійної діяльності в умовах дитячого закладу оздоровлення й відпочинку, що передбачає набуття й удосконалення загальнопедагогічних і професійних знань, умінь і навичок, ціннісних орієнтацій та досвіду діяльності.

Reklama2024