Heder6 1

Header6 0


  14 червня відбувся захист виробничої практики в початковій школі (Google Meet) для здобувачів вищої освіти ОС Магістр І курсу 164 групи заочної форми навчання, які проходили практику у змішаній формі.

  Керівником групи було призначено к.п.н., доцента кафедри фахових методик та інноваційних технологій у початковій школі Шевчук І. В.

  На захисті практики були присутні декан факультету початкової освіти Якимчук Б. А., заступник декана з педагогічної практики Байдюк Л. М., груповий керівник Шевчук І. В., методисти кафедри фахових методик та інноваційних технологій у початковій школі: Роєнко Л. М., Грітченко Т. Я., Загоруйко Н. П., також до зустрічі доєдналися стейкхолдери: директор Уманської гімназії № 8 Уманської міської ради Черкаської області Шелепко Г. А. та директор Балтського ліцею №1 імені Олеся Гончара Балтської міської ради Одеської області Коптєва Н. В., які взяли участь в обговоренні результатів проходження практики.

01

  Приємно відзначити, що практична діяльність у закладах освіти зацікавлює й приваблює здобувачів вищої освіти, про що свідчать позитивні враження й відгуки проходження ними у квітні – травні 2023 року. Успішно реалізували мету й завдання практики майбутні вчителі початкових класів у закладах освіти Кіровоградської, Одеської, Вінницької, Черкаської областей.

  Результати виробничої практики в початковій школі студенти демонстрували на звітній конференції, яка відбулася в онлайн-режимі.

  Цікавою в дидактичному сенсі була презентація практикантки Скрипки Надії, яка працює вчителем початкової школи.

02

03

04

  Здобувачка вищої освіти ознайомила студентів із системою навчально-виховної роботи Степової загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Лиманської селищної ради Роздільнянського району Одеської області, представила своє кредо та поділилася досвідом своєї педагогічної діяльності.

05

06

  Звіт завершила словами: «Педагогічна практика є важливим і відповідальним етапом у житті студента – майбутнього педагога. Це підготовча сходинка до професійної діяльності. Невід’ємним складовим і дуже важливим елементом є захист практики, який сьогодні проходить у досить незвичному, але цікавому форматі. Природа, сонячна погода й дружний колектив дозволили нам комфортно працювати. Тут я почуваюся вільно і впевнено».

  Лошкова Катерина Русланівна розповіла про свій досвід практикування у Новоградківській гімназії Дальницької сільської ради Овідіопільського району Одеської області: «Під час практики я ознайомилася з характером, змістом, формами й методами виховної роботи в школі, дізналася про функціональні обов᾿язки вчителя початкових класів як вихователя. Вчилася також планувати і проводити виховну роботу з молодшими школярами в позаурочний час, опановувала специфіку організації виховної роботи з початківцями. Сьогодні, під час захисту практики, ми ділимося цікавим досвідом та емоціями. Кожен має змогу розповісти про своє. Приємно, що наші студенти зуміли знайти спільну мову не лише з дітьми, а й з їхнім класним керівником».

07

  На прикладі Ліцею Новгородківської селищної ради Кропивницького району Кіровоградської області розповіла про організацію й проведення різних форм виховної роботи в початковій школі. «Практична робота в школі відкрила для нас можливість пізнати всі сторони педагогічної діяльності і значно розширити наші уявлення про організацію навчально-виховного процесу. Ми відчули себе справжніми вчителями, навчилися організовувати роботу класу, вчилися планувати й проводити цікаві позакласні виховні заходи», – зауважила Алла Бондар.

  Звключне слово сказав декан факультету початкової освіти Якимчук Б. А.: «Основна мета виробничої практики в початковій школі – оволодіння студентами сучасними методами й формами професійної діяльності, формування в молоді професійних умінь і навичок, необхідних для самостійного вирішення педагогічних завдань в умовах реального освітнього процесу – була досягнута»!

 

 

 

 

Reklama2024