17 лютого 2021 року на базі Лабораторії модернізації початкової освіти факультету початкової освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини відбувся науково-методичний семінар « Формування лідерських якостей здобувачів ЗВО в умовах дистанційного навчання».
У роботі семінару взяли участь науково-педагогічні працівники факультету початкової освіти, зокрема декан факультету початкової освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини Якимчук Б. А., гаранти освітніх програм:
Комар О. А. − гарант освітньо-професійної програми другого (магістерського) рівня вищої освіти Початкова освіта (термін навчання 1 р. 9 м.);
Грітченко Т. Я. − гарант освітньо-професійної програми першого (бакалаврського) рівня вищої освіти Початкова освіта. (термін навчання 3р. 10 м.);
Коберник Г. І. − гарант освітньо-наукової програми другого (магістерського) рівня вищої освіти Початкова освіта (термін навчання 1р. 9 м.);
Коломієць Н. А. − гарант освітньо-професійної програми першого (бакалаврського) рівня вищої освіти Початкова освіта. Психологія (термін навчання 3р. 10 м.);
Кравчук О. В. − гарант освітньо-професійної програми другого (магістерського) рівня вищої освіти Початкова освіта. Середня освіта (Інформатика) (термін навчання 1р. 4 м.);
Макарчук В. В. − гарант освітньо-професійної програми другого (магістерського) рівня вищої освіти Початкова освіта. Психологія (термін навчання 1р. 4 м.);
Муковіз О. П. − гарант освітньо-професійної програми другого (магістерського) рівня вищої освіти Початкова освіта. Дошкільна освіта (термін навчання 1р. 4 м.);
Роєнко Л. М. − гарант освітньо-професійної програми першого (бакалаврського) рівня вищої освіти Початкова освіта. Дошкільна освіта (термін навчання 3р. 10 м.);
Шевчук І. В. − гарант освітньо-професійної програми першого (бакалаврського) рівня вищої освіти Початкова освіта. Середня освіта (Інформатика) (термін навчання 3р. 10 м.);
Волошина Г. П. − гарант освітньо-професійної програми першого (бакалаврського) рівня вищої освіти Початкова освіта. Середня освіта (Мова і література (англійська)) (термін навчання 3р. 10 м.).
До роботи семінару долучилися запрошені стейкхолдери: директори шкіл м. Умані (директор ЗОШ І-ІІІ ступенів №4 Сорокін Сергій В’ячеславович, директор ЗОШ І-ІІІ ступенів №8 Шелепко Геннадій Анатолійович) та учителі початкових класів Опорного закладу освіти «Доброславський ліцей» Доброславської селищної ради Одеського району Одеської області (Вурвант Любов Акопівна, Бурмістр Людмила Іванівна, Біліогло Людмила Миколаївна, Штець Галина Георгіївна, Кошик Майя Деонисівна, Нікіфорова Ірина Миколаївна, Куба Тамара Іванівна, Ростоцька Жанна Олександрівна, Буценко Світлана Миколаївна, Степаненко Світлана Володимирівна), Шомполівського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Доброславської селищної ради Одеського району Одеської області (Виноградова Оксана Романівна), Сушківського ліцею Дмитрушківської сільської ради Уманського району Черкаської області (Хворостяна Ніна Олексіївна), Гаївської філії ОЗ «Тишківський ліцей» Тишківської сільської ради Добровеличківського району Кіровоградської області (Харченко Ольга Василівна), Опорного закладу «Соболівська загальноосвітня школа I-III ступенів Соболівської сільської ради» (Скакодуб Людмила Миколаївна, Порада Людмила Миколаївна, Фурдик Тетяна Дмитрівна, Фурдик Володимир Михайлович), Дубівського ліцею Бабанської селищної ради Уманського району Черкаської області (Кецкало Альона Петрівна, Михайлюкова Світлана Михайлівна), Бандурівського ліцею Гайворонської міської ради Кіровоградської області (Бершадська Катерина Ярославівна, Шепета Наталія Володимирівна, Друмашко Олена Володимирівна, Верозуб Юлія Іванівна), Паланського ліцею Паланської сільської ради Уманського району Черкаської області (Панченко Лариса Леонідівна, Панченко Оксана Володимирівна, Коробань Людмила Анатоліївна, Курченко Оксана Олександрівна, Шевчук Оксана Анатолівна).
Під час семінару обговорювалися такі питання:
1. Обговорення освітніх програм та навчальних планів спеціальності 013 Початкова освіта.
2. Якість підготовки та проходження виробничої практики здобувачами вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта в умовах карантину.
3. Рекомендації стейкхолдерів щодо вдосконалення освітніх програм та навчальних планів спеціальності 013 Початкова освіта.