Практика є найважливішою ланкою в системі професійної підготовки, яка дає можливість закріпити теоретичні знання, сформувати уміння самостійної діяльності по вихованню і навчанню здобувачів вищої освіти, удосконалити навички організації науково-дослідницької роботи.
17 лютого 2022 року відбулися настановчі онлайн-конференції щодо проходження практики здобувачами I курсу магістратури денної та заочної форми навчання.
Згідно з робочим навчальним планом та графіком освітнього процесу здобувачі вищої освіти ОС Магістр І курсу:
- 161м група денної форми навчання факультету початкової освіти
- 161 група заочної форми навчання факультету початкової освіти,
які навчаються за спеціальністю 013 Початкова освіта. Освітньою програмою: Початкова освіта. Психологія направляються на виробничу практику із психології.
- 163м група денної форми навчання факультету початкової освіти
- 163 група заочної форми навчання факультету початкової освіти,
які навчаються за спеціальністю 013 Початкова освіта. Освітньою програмою: Початкова освіта. Середня освіта (Інформатика) на виробничу практику з інформатики в закладах загальної середньої освіти з 21.02. 2022 по 06. 03. 2022 року.
Керівниками груп призначено:
161м група – кандидата психологічних наук, доцента кафедри психології Вахоцьку Ірину Олександрівну
161 група – кандидата психологічних наук, доцента кафедри психології Якимчук Ірину Павлівну
163м група та 163 група – старшого викладача кафедри інформатики і інформаційно-комунікаційних технологій Паршукову Лесю Миколаївну.
Групові керівники повідомили мету, завдання практики та назвали компетентності, які здобувачі вищої освіти повинні здобути після проходження практики.
Здобувачі вищої освіти ознайомилися з обов'язками студента-практиканта та з обов'язками керівника практики.
На установчій конференції були присутні стейкхолдери, завідуюча кафедри психології канд. психологічних наук, доцент Діхтяренко С. Ю. та завідуюча кафедри інформатики і інформаційно-комунікаційних технологій канд.пед.наук, доцент Медведєва М. О. та декан факультету початкової освіти канд. психологічних наук, професор кафедри психології Якимчук Б. А.
Стейкхолдери дали поради щодо проходження практики в умовах дистанційного навчання та наголосили на тому, що практика займає важливе місце в системі підготовки майбутнього вчителя. Вона являє собою органічну складову навчально-виховного процесу педагогічного вузу, забезпечуючи поєднання теоретичної підготовки здобувачів з фахових дисциплін з їх практичною діяльністю в школі. Практика забезпечує безперервність та послідовність формування вмінь та навичок, професійне становлення майбутнього педагога.
Бажаємо успіхів на практиці!