Педагогічна практика в системі вищої освіти на третьому освітньо-науковому рівні є компонентом професійної підготовки до науково-педагогічної діяльності та являє собою вид практичної діяльності аспірантів щодо здійснення освітнього процесу у вищій школі.
Під час проходження виробничої (педагогічної) практики аспіранти мали можливість закріпити знання про структуру та зміст викладацької діяльності, організацію освітнього процесу у ЗВО, основи педагогіки вищої школи та навчально-методичної діяльності у закладах вищої освіти, психологічні аспекти навчально-творчої діяльності; практично застосовувати отримані знання у процесі підготовки і проведення занять, організації самостійної та індивідуальної роботи студентів.
Незважаючи на те, що організація зазначеного виду діяльності відбувалась в карантинних умовах, аспірантами Пісняк В.С. та Гаращуком Є.М. успішно виконано програму практики.
Бажаємо подальших успіхів у навчанні!