Якість реалізації освітньої програми «Початкова освіта» забезпечується завдяки комплексному підходу, що включає розширення та урізноманітнення форм організації освітнього процесу для підготовки здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти. Важливу роль у цьому відіграє залучення до викладання не лише науково-педагогічних працівників, а й професіоналів-практиків, що сприяє формуванню у студентів цілісного бачення освітнього процесу та розвитку їхніх практичних компетентностей.
Зокрема, для формування у магістрантів здатності здійснювати моніторинг власної педагогічної діяльності, аналізувати й визначати індивідуальні професійні потреби та перспективи, а також оцінювати результати діяльності команд та педагогічних колективів, у межах навчальної дисципліни «Якість освіти та освітні вимірювання» 4 березня 2025 року було проведено бінарну лекцію на тему «Оцінювання як ключовий етап вимірювання: методи, види». У заході взяли участь магістранти 161 та 162 академічних груп.
Лекцію провела професорка кафедри фахових методик та інноваційних технологій у початковій школі Олена Кірдан, яка ґрунтовно висвітлила загальнопедагогічні вимоги до оцінювання в освітньому процесі, розкрила принципи, моделі та види оцінювання, а також охарактеризувала рівні навчальних досягнень учнів початкових класів і критерії їх визначення.
До лекції також було залучено запрошену спікерку – Марину Сокур, учительку початкових класів Христинівського ліцею №1 Христинівської міської ради Черкаської області. Вона поділилася власним практичним досвідом застосування технік формувального оцінювання, розповіла про їх ефективність у педагогічній діяльності та надала практичні рекомендації щодо впровадження цих підходів у навчальний процес.
Такий формат бінарного навчання сприяє інтеграції теоретичних знань із практичним досвідом, що є важливим чинником підготовки майбутніх педагогів до здійснення якісної освітньої діяльності.