ТИМОШЕНКО (Мошняга) Ярослава Вадимівна, у 2024 році закінчила Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, факультет початкової освіти та здобула кваліфікацію: ступінь вищої освіти(«Бакалавр», «Магістр») спеціальності «013 Початкова освіта».
Покликання на соцмережі
https://www.facebook.com/profile.php?id=100021984158598
Інтерв’ю:
- Що вас надихнуло обрати факультет початкової освіти?
Любов до дітей початкової школи.
- Як промайнули для вас роки навчання на факультеті початкової освіти у нашому університеті?
Весело, пізнавально, креативно, цікаво.
- Чи справдились Ваші очікування від навчання на факультеті?
Я дуже рада, що обрала факультет початкової освіти. Мої сподівання справдились!
- Де Ви працюєте? Яку посаду займаєте? Який досвід роботи маєте?
Я вже два роки працюю вчителем початкової освіти в ліцеї.
- Які труднощі виникають у роботі з учнями початкових класів?
Сучасна освіта – детиноцентрична. Вчителі розвивають особистість. Найбільша трудність – дібрати ту стежинку до серця дитини, щоб допомогти розкритися здібностям.
- Чи були викладачі, котрі вас надихали?
Прикладом ПЕДАГОГА були Грінченко Т.Я., Торчинська Т.А., Коберник Г.І.
- Що б ви порадили тим, хто тільки починає навчання на цьому факультеті?
Любов до дітей – шлях до успіху!
- Які три якості, на вашу думку, є найважливішими для вчителя початкових класів?
Найважливішими якостями для вчителя початкових класів є щирість, чесність, вміння стати другом дитині.
- Чи є у вас улюблені методики викладання, які ви використовуєте на практиці?
В своїй роботі використовую практичні та наочні методики викладання.
- Що, на вашу думку, потрібно змінити в освітній програмі для покращення її якості?
На мою думку, освітня програма відповідає вікові дітей початкової школи. Хотілося , щоб автори підручників з української мови внесли корективи – в деяких багато текстів, але мало практичних завдань.
- Яких компетентностей вам не вистачало на початку своєї професійної діяльності?
Всіма компетентностями володіла.
- Як ви працюєте з батьками учнів для створення спільного освітнього простору?
Створила спільноту в соціальній мережі, проводжу індивідуальні бесіди, батьківські зустрічі.
- Як ви заохочуєте дітей до навчання?
До навчання дітей заохочувала «грішми» за успіхи. Також використовувала «банку успіху», яка за досягнення наповнювалась символами пір року. Наповнена «банка» - день улюблених дітьми уроків
- Чи використовуєте інтерактивні або інноваційні методи навчання?
Звичайно.
- Який найбільший виклик ви зустріли як учитель і як ви його подолали?
Паперова бюрократія. Зверталась до досвідчених вчителів, які допомагали подолати проблему.
- Яким своїм досягненням ви найбільше пишаєтеся?
Люблячими учнями.
- Чи згадуєте студентське життя? Розкажіть про найяскравіші свої спогади. Розкажіть про найкумедніший випадок з Вашого студентського життя.
Швидко промайнули студентські роки. Вони були веселими, цікавими, пізнавальними. Роки були часом нових знайомств, які зробили внесок в одержання знань. Вагомий внесок в одержання педагогічних знань зробили викладачі, які підтримували, радили та допомагали. Факультет розкрив більшу любов до дітей і бажання працювати саме вчителем початкових класів.
Найяскравіший спогад – відвідання історичного фільму на парах з «Історії України». Найкумедніший випадок – реферат в смальці на 10 сторінок, який прийшлось переписувати.
- Які з вивчених предметів найбільше подобались?
Найбільше сподобались математика, Методика української мови, психологія та педагогіка.
- Згадайте себе в студентські роки. Які риси з віком змінились, що залишилось?
Стала мудрішою, впевненою в своїх діях. Залишилась жага до пізнання невідомого.
- Як взагалі ви б могли охарактеризувати себе тодішню?
Весела, замріяна, безтурботна.
- Чи спілкуєтесь ви зараз із своїми одногрупниками?
Так. Деякі також працюють в школі.
- Як ви продовжуєте навчатися або вдосконалювати свої навички?
Цікавлюся досвідом колег, читаю освітні статті, відвідую освітні сайти.
- Чи плануєте здобувати додаткову освіту або підвищувати кваліфікацію?
Планую підвищувати кваліфікацію.
- Якби Ви мали можливість повернутися, що б Ви зробили інакше?
25.Які професійні важливі якості Ви здобули на факультеті?
Педагогічний такт, самоосвіта, вміння планувати роботу.
26.Як це допомагає Вам зараз?
Полегшує професійну діяльність.
- Ваш меседж до теперішніх студентів.
Не жалкувати про вибрану життєву стежину.