ТИМЧАК Аліна Олександрівна

ТИМЧАК Аліна Олександрівна, у 2018 році закінчила Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, факультет початкової освіти та здобула кваліфікацію: ступінь вищої освіти «Магістр» спеціальності «Початкова освіта» освітня програма Початкова освіта професійна кваліфікація Викладач педагогіки і методик початкової освіти.

 

Покликання на соцмережі

Інтерв’ю:

  1. Що вас надихнуло обрати факультет початкової освіти?

Мене завжди захоплювала можливість впливати на формування особистості дитини з самого раннього віку. Бажання допомагати дітям відкривати нові знання та розвивати їхні вміння стало основною мотивацією для вибору цього факультету.

  1. Як промайнули для вас роки навчання на факультеті початкової освіти у нашому університеті?

Роки навчання були насичені здобуттям знань та новими відкриттями. Я зустріла багато цікавих людей, знайшла друзів і менторів, які допомогли мені зростати як професіоналу.

  1. Чи справдились Ваші очікування від навчання на факультеті?

Так, мої очікування справдились повністю. Програма навчання була побудована таким чином, щоб надавати максимально практичні знання та навички, які дуже допомогли мені в моїй подальшій роботі.

  1. Де Ви працюєте? Яку посаду займаєте? Який досвід роботи маєте?

Я працюю в Шполянському ліцеї №1 Шполянської міської ради об'єднаної територіальної громади Черкаської області на посаді практичного психолога. Загальний стаж роботи - 9 років із них на посаді вчителя початкових класів 7 років.

  1. Які труднощі виникають у роботі з учнями початкових класів?

Найбільш тяжким є процес вивчення індивідуальних можливостей, психологічної готовності до сприйняття інформації та соціальної адаптації кожного учня та адаптація методик викладання відповідно до рівня розвитку та особливостей кожної дитини.

  1. Чи були викладачі, котрі вас надихали?

Так, були декілька викладачів, чиї лекції та підхід до навчання залишили незабутні враження та мотивували мене прагнути досягати більшого.

  1. Що б ви порадили тим, хто тільки починає навчання на цьому факультеті?

Я порадила б бути активними на заняттях, не боятися задавати питання та шукати можливості для практичного застосування знань.

  1. Які три якості, на вашу думку, є найважливішими для вчителя початкових класів?

Терпіння, емпатія та креативність.

  1. Чи є у вас улюблені методики викладання, які ви використовуєте на практиці?

Так, я використовую інтерактивні методики, які допомагають учням активно залучатися до процесу навчання.

  1. Що, на вашу думку, потрібно змінити в освітній програмі для покращення її якості?

Збільшити кількість практичних занять та інтегрувати нові технології у процес навчання.

  1. Яких компетентностей вам не вистачало на початку своєї професійної діяльності?

На початку мені бракувало навичок управління класом та індивідуального підходу до кожного учня.

  1. Як ви працюєте з батьками учнів для створення спільного освітнього простору?

Я регулярно проводжу зустрічі з батьками, на яких обговорюємо досягнення та виклики кожного учня, а також розробляємо спільні стратегії для їхнього подальшого розвитку.

  1. Як ви заохочуєте дітей до навчання?

Я намагаюся зробити процес навчання цікавим та захоплюючим, використовуючи різні активності та ігрові методи.

  1. Чи використовуєте інтерактивні або інноваційні методи навчання?

Так, я активно використовую інтерактивні методи, такі як групові проєкти та ігрові методики.

  1. Який найбільший виклик ви зустріли як учитель і як ви його подолали?

Найбільшим викликом було знаходити підхід до гіперактивних, емоційних учнів у яких в досить ранньому віці випрацюваний високий рівень власного его. Я подолала цей виклик, в першу чергу використовуючи індивідуальний підхід та використання різних методик відповідно до потреб дитини та розробляючи план навчання для кожного учня окремо. А в тім врівноважений стан, любов, терпіння та вміння почути, прагнення допомогти були основними мотиваторами в подоланні труднощів.

  1. Яким своїм досягненням ви найбільше пишаєтеся?

Я найбільше пишаюся тим, що багато моїх учнів показують високі результати та активно залучаються до навчального процесу.

  1. Чи згадуєте студентське життя? Розкажіть про найяскравіші свої спогади. Розкажіть про найкумедніший випадок з Вашого студентського життя.

Студентське життя було наповнене веселими та яскравими подіями. Одного разу під час заняття з фізичної культури у парку «Софіївка» з нами трапилась пригода. Ми займалися різними фізичними вправами, коли раптово почався дощ. Усі ми кинулися шукати укриття, але дехто вирішив продовжувати заняття під дощем, що викликало багато сміху та веселощів. Це заняття стало однією з тих подій, які залишились у пам'яті на довгі роки. Таких кумедних одій була не одна, але чомусь саме ця залишилась в пам’яті.

  1. Які з вивчених предметів найбільше подобались?

Мені найбільше подобалися курси з дитячої психології та методик викладання.

  1. Згадайте себе в студентські роки. Які риси з віком змінились, що залишилось? Як взагалі ви б могли охарактеризувати себе тодішню?

У студентські роки я була дуже сором’язливою, не кожен міг розгледіти в мені наполегливість та кладязь знань які я отримувала й мала. Ці риси залишилися і до сьогодні, але з роками додалася також впевненість у собі та досвід.

  1. Чи спілкуєтесь ви зараз із своїми одногрупниками?

Так, ми продовжуємо підтримувати контакт та інколи збираємось разом.

  1. Як ви продовжуєте навчатися або вдосконалювати свої навички?

Я регулярно відвідую професійні семінари та курси підвищення кваліфікації, а також  займаюсь саморозвитком, читаю фахову літературу та ін.

  1. Чи плануєте здобувати додаткову освіту або підвищувати кваліфікацію?

Так, у майбутньому я планую здобути додаткову освіту в галузі психології.

  1. Якби Ви мали можливість повернутися, що б Ви зробили інакше?

Якщо б я могла повернутися, я б більше вивчала деякі предмети, які в студенські роки не вважала цікавими та необхідними, а також, приділяла більше уваги практичним заняттям та стажуванню.

  1. Які професійні важливі якості Ви здобули на факультеті? Як це допомагає Вам зараз?

На факультеті я здобула важливі якості, такі як терпіння, адаптивність та вміння працювати в команді. Ці навички дуже допомагають мені у роботі з дітьми та колегами.

  1. Ваш меседж до теперішніх студентів.

Не бійтеся ставити запитання та шукати власний шлях у навчанні. Пам'ятайте, що кожен ваш крок наближає вас до вашої мрії. Успіхів вам!

Завжди пам’ятайте, що навчання – це безперервний процес, і важливо постійно вдосконалюватися. Бажаю всім студентам успіхів та натхнення у їхньому навчанні та майбутній професійній діяльності.