СЕМЕНЧУК Василь Васильович

СЕМЕНЧУК Василь Васильович, у 2001 році закінчив Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, факультет початкової освіти та здобув кваліфікацію: вчитель початкових класів. Вчитель музики.

Завідувач кафедри музикознавства та вокально-хорового мистецтва УДПУ імені Павла Тичини, досвід – 25 років.

Покликання на соцмережі https://facebook.com/bbcuman/?locale=uk_UA

Інтерв’ю:

  1. Що вас надихнуло обрати факультет початкової освіти?

Продовження навчання за фахом

  1. Як промайнули для вас роки навчання в на факультеті початкової освіти нашому університеті?

Чудово!

  1. Чи справдились Ваші очікування від навчання на факультеті? 

Більше, аніж справдилися.

  1. Де Ви працюєте? Яку посаду займаєте? Який досвід роботи маєте?

Завідувач кафедри музикознавства та вокально-хорового мистецтва УДПУ імені Павла Тичини, досвід – 25 років.

  1. Які труднощі виникають у роботі з учнями початкових класів?

Постійні нововведення МОН, які не відповідають реаліям.

  1. Чи були викладачі, котрі вас надихали?

Були. І я їм дуже вдячний.

  1. Що б ви порадили тим, хто тільки починає навчання на цьому факультеті?

Брати з навчання, виховання, відпочинку все, що дають і «наповну» віддаватися навзаєм.

  1. Які три якості, на вашу думку, є найважливішими для вчителя початкових класів?

Знання, уміння, навички!!!

  1. Чи є у вас улюблені методики викладання, які ви використовуєте на практиці?

Методики Золтана Кодая, Карла Орфа, Людмили Масол

  1. Що, на вашу думку, потрібно змінити в освітній програмі для покращення її якості?

Орієнтацію на європейську освіту. У нас суперпотужна конкурентоспроможна освіта.

  1. Яких компетентностей вам не вистачало на початку своєї професійної діяльності?

Досвіду роботи з дітьми – практичної роботи.

  1. Як ви працюєте з батьками учнів для створення спільного освітнього простору? Як ви заохочуєте дітей до навчання?

Дуже просто. Все, що дитина вивчить! (не вивчає) – їй пригодиться в майбутньому, незалежно від того, ким вона стане.

  1. Чи використовуєте інтерактивні або інноваційні методи навчання?

Так. По можливості та необхідності.

  1. Який найбільший виклик ви зустріли як учитель і як ви його подолали?

Відсутність Hard skills, попри присутність Soft skills. Вступив до УДПУ імені Павла Тичини – і, наразі, все добре).

  1. Яким своїм досягненням ви найбільше пишаєтеся?

Я можу добре робити свою роботу в своїй країні для своїх людей. І я в цьому переконаний.

  1. Чи згадуєте студентське життя? Розкажіть про найяскравіші свої спогади. Розкажіть про найкумедніший випадок з Вашого студентського життя.

Я не згадую. Я не забуваю.

Найяскравіші спогади – вітання, колядки та щедрівки в різних закладах вищої освіти України, МОН та Верховній раді, концертна діяльність колективів (під керівництвом ректора Володимира Кузя). А ще радісні, наповнені пригод та цікавих навчань, студентські роки.

  1. Які з вивчених предметів найбільше подобались?

Звичайно, що музичного спрямування. Але беззаперечно – про всі предмети та викладачів маю що сказати хорошого.

  1. Згадайте себе в студентські роки. Які риси з віком змінились, що залишилось? Як взагалі ви б могли охарактеризувати себе тодішню?

Час був нелегкий, але роки були доволі світлі, завдяки навчанню та викладачам, керівництву університету. Змінилося коло спілкування, залишилися ті, хто ще не повністю мене використав)))… Був таким, як і зараз – тільки молодшим та впевненішими.

  1. Чи спілкуєтесь ви зараз із своїми одногрупниками?

Спілкуюся з усіма – з ким є зв’язок.

  1. Як ви продовжуєте навчатися або вдосконалювати свої навички?

Завдяки сьогоднішнім студентам – навчаючи – навчаюся. А далі буде…

  1. Чи плануєте здобувати додаткову освіту або підвищувати кваліфікацію?

Вже, певно, ні. Двох додаткових достатньо.

  1. Якби Ви мали можливість повернутися, що б Ви зробили інакше?

Нічого…Бо, я не мав би того, що маю зараз. (Окрім, частіше бувати у своїх батьків).

  1. Які професійні важливі якості Ви здобули на факультеті? Як це допомагає Вам зараз?

Людяність…

  1. Ваш меседж до теперішніх студентів.

Учітеся, брати мої, думайте, читайте. І чужому научайтесь й свого не цурайтесь!