ВИРОБНИЧА ПРАКТИКА В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
для здобувачів вищої освіти ІІ курсу 22 та 23 груп заочної форми навчання
10 квітня відбувся захист виробничої практики в початковій школі здобувачів вищої освіти ІІ курсу 22 та 23 груп заочної форм навчання факультету початкової освіти спеціальності 013 Початкова освіта, які проходили практику з 20 лютого 2023 р. по 2 квітня 2023 р.
Груповим керівником 22 групи було призначено канд. пед. наук, доцента кафедри фахових методик та інноваційних технологій у початковій школі Лоюк Оксану Вікторівну.
Груповим керівником 23 групи було призначено канд. пед. наук, доцента кафедри фахових методик та інноваційних технологій у початковій школі Грітченко Тетяну Яківну.
Практична підготовка здобувачів вищої освіти факультету початкової освіти є обов’язковим складником їх професійної підготовки, необхідною для здобуття ними першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, та має за мету набуття здобувачами вищої освіти професійних компетентностей.
Мета практичної підготовки полягає в: ознайомлені здобувачiв вищої освіти iз особливостями органiзацiї освiтнього процесу в Новiй українськiй школi; формуванні фахової компетентності, професійної майстерності майбутніх фахівців щодо реалізації знань та умінь, необхідних для організації роботи з учнями молодшого шкільного віку в реальних умовах.
Каріна Білега представила презентацію про свою роботу вчителем:
«Я вкотре переконалася, що професія вчителя – це правильний вибір у моєму житті!» - додала Каріна на завершення своєї презентації.
Величко Інна: «Діти – нашe майбутнє, і завдання вчитeля – створити сприятливe освітнє сeрeдовищe для виховання справжніх патріотів і громадян України. Завдяки цій практиці я зрозуміла, що обрала вірний шлях у своєму житті».
Олена Геляка поділилася своїми враженнями від проходження практики: «Дякуючи цій практиці, я зрозуміла, що хотіти і бути вчителем – це зовсім різні речі. Не так просто зацікавити дітей і завжди тримати їхню увагу. Вчитель має бути цікавим, креативним, винахідливим – діти це люблять».
Марія Дмитришина - «Оскільки проходження виробничої практики було насичене позитивними емоціями, я зрозуміла, що не помилилася із вибором своєї професії. За період практики я отримала досвід спілкування з дітьми, можливість відчути себе справжнім вчителем. Навчати дітей – це моє покликання!»
Захарченко Віта - вчитель початкової школи, підготувала презентацію про свою роботу.
Хребтієвська Тетяна поділилася методами, які виростовує на уроках в початковій школі.
За період проходження практики здобувачі вищої освіти виконали наступні завдання практики:
ознайомитися з основними напрямами та змістом педагогічної діяльності;
- iнтегрувати, поглиблювати та закрiплювати набуті за час навчання психолого-педагогiчні та фахові знання, застосувати їx у практичнiй дiяльностi;
- розвивати уміння використовувати теоретичні знання під час вирішення конкретних навчальних і виховних ситуацій;
- удосконалювати у студентів навички проведення психолого-педагогічного дослідження особистості дитини молодшого шкільного віку та класного колективу;
- удосконалювати вміння добирати навчальний матеріал, відповідно до програмових вимог, враховуючи особливості підручника та рівень навчальних досягнень всіх учнів класу та потенційні можливості дітей з особливими освітніми потребами;
- формувати навички творчого, науково-педагогiчного та методичного пошуку, ознайомитись з ефективними педагогiчними технологiями;
- формувати навички планувати та проводити уроки різного типу з використанням різноманітних методичних прийомів, методів, технологій на засадах ідеї дитиноцентризму та реалізації системи дидактичних принципів;
- формувати вмiння аналiзувати й оцiнювати власну дiяльнiсть, а також коригувати iї на основi рефлексїi, професiйно самовдосконалюватися.
Практиканти поділилися своїми враженнями від виробничої практики, а здобувачі вищої освіти, які працюють вчителями початкової школи поділилися своїм досвідом роботи.