НАСТАНОВЧА КОНФЕРЕНЦІЯ З ВИРОБНИЧОЇ ПРАКТИКИ ДЛЯ ОС МАГІСТР І курсу
(денної та заочної форми навчання)
31 березня відбулася настановча онлайн-конференція з виробничої практики для здобувачів вищої освіти ОС Магістр І курсу денної та заочної форм навчання, які направляються на виробничу практику в початковій школі з 3 квітня по 15 травня.
Груповими керівниками призначено:
- 162 групи денної форми навчання спеціальності 013 Початкова освіта, освітня програма Початкова освіта. Дошкільна освіта - кандидата педагогічних наук, доцента кафедри фахових методик та інноваційних технологій у початковій школі Торчинську Тамару Анатоліївну;
- 163 групи денної форми навчання спеціальності 013 Початкова освіта, освітня програма Початкова освіта. Середня освіта (Інформатика) - кандидата педагогічних наук, доцента кафедри фахових методик та інноваційних технологій у початковій школі Роєнко Людмилу Миколаївну;
- 163 групи заочної форми навчання спеціальності 013 Початкова освіта, освітня програма Початкова освіта. Дошкільна освіта - доктора педагогічних наук, професора кафедри фахових методик та інноваційних технологій у початковій школі Комар Ольгу Анатоліївну;
- 164 групи заочної форми навчання спеціальності 013 Початкова освіта, освітня програма Початкова освіта. Дошкільна освіта - кандидата педагогічних наук, доцента кафедри фахових методик та інноваційних технологій у початковій школі Шевчук Ірину Василівну;
- 165 групи заочної форми навчання спеціальності 013 Початкова освіта, освітня програма Початкова освіта. Середня освіта (Інформатика) - викладача кафедри фахових методик та інноваційних технологій у початковій школі Байдюк Любов Миколаївну;
- 166 групи заочної форми навчання спеціальності 013 Початкова освіта, освітня програма Початкова освіта. Середня освіта (Інформатика) - викладача кафедри фахових методик та інноваційних технологій у початковій школі Пісняк Валентину Степанівну.
Здобувачі вищої освіти були ознайомлені з робочою програмою виробничої практики. Групові керівники оголосили мету та завдання практики, а також проведено інструктаж з техніки безпеки.
Байдюк Л. М. звернула особливу увагу на принципи академічної доброчесності під час проходження виробничої практики, адже академічна доброчесність - це сукупність етичних принципів та визначених законом правил, якими мають керуватися учасники освітнього процесу під час навчання, викладання та провадження наукової (творчої) діяльності з метою забезпечення довіри до результатів навчання та/або наукових (творчих) досягнень (ч. 1 ст. 42).
В ході конференції групові керівники відповідали на питання здобувачів вищої освіти про особливості проходження практики в змішаному режимі.
Бажаємо натхнення, творчості та успіху!