30 вересня на факультеті початкової освіти відбулася настановча конференція для здобувачів вищої освіти спеціальності «Початкова освіта», присвячена організації та проведенню навчальної психолого-педагогічної практики.

01

Навчальна психолого-педагогічна практика є першим етапом практичної підготовки майбутніх учителів початкової школи, у ході якої закладаються основи професійних умінь і навичок, формується творче ставлення до педагогічної діяльності, розвиваються особистісні якості педагога.

Мета практики: формування у здобувачів умінь застосовувати науково-теоретичні знання з педагогіки та психології у майбутній професійній діяльності, а також розвиток інтересу до педагогічної професії.

02

Основні завдання практики:

  • вивчення особливостей організації навчальної та виховної роботи у початковій школі;
  • планування та реалізація індивідуальної роботи здобувача-практиканта;
  • формування вмінь здійснювати психолого-педагогічний аналіз уроків та виховних заходів;
  • дослідження вікових та індивідуальних особливостей молодших школярів;
  • складання психолого-педагогічної характеристики учня;
  • розвиток ініціативності та творчого потенціалу студентів;
  • виховання інтересу до професійної діяльності вчителя початкової школи.

Окрему увагу на конференції було приділено інструктажу з охорони праці та техніки безпеки. Керівники практики наголосили, що майбутні вчителі зобов’язані знати правила безпечної поведінки у шкільному середовищі, вміти діяти у надзвичайних ситуаціях та забезпечувати безпеку здобувачів освіти під час навчального і виховного процесу. Це є невід’ємною складовою професійної компетентності вчителя початкової школи.

Практика триватиме протягом двох тижнів (90 годин, 3 кредити ECTS) на базі закладів загальної середньої освіти. Завершальним етапом стане підсумкова конференція, де здобувачі презентують результати своєї діяльності та поділяться досвідом, отриманим у процесі роботи з учнями початкової школи.

Проведена настановча конференція стала важливим кроком у підготовці здобувачів до першої практичної діяльності у школі. Отримані знання, зокрема з питань охорони праці, допоможуть студентам усвідомити специфіку роботи педагога, розвинути професійні навички та сформувати ціннісне ставлення до майбутньої професії.

Нехай кожен день практики приносить натхнення, відкриття та радість від спілкування з дітьми!