4 вересня на факультеті початкової освіти відбулася настановча конференція з виробничої практики у початковій школі для здобувачів ІV курсу спеціальності 013 Початкова освіта.
Мета практики – формування у здобувачів вищої освіти професійної компетентності як здатності розв’язувати спеціалізовані задачі початкової освіти з усвідомленням соціальної та етичної відповідальності за власні дії.
Під час конференції було наголошено, що основними завданнями практики є:
- формування позитивної мотивації до професійної діяльності вчителя початкової школи;
- здатність до планування власної діяльності та систематичної фіксації її результатів;
- аналіз та оцінювання власної педагогічної роботи;
- закріплення та поглиблення знань із психології, педагогіки та методик початкової освіти;
- розвиток ініціативності, комунікабельності, реалізація творчого потенціалу;
- удосконалення вмінь проводити уроки з навчальних дисциплін і виховні заходи;
- формування навичок партнерської взаємодії з батьками учнів;
- опанування методологією наукового дослідження;
- оволодіння навичками самоорганізації й саморозвитку з метою підвищення педагогічної майстерності.
Практика є важливим етапом професійної підготовки, адже саме тут здобувачі освіти отримують можливість застосувати теоретичні знання в умовах реальної школи.
Базою проведення практики є заклади загальної середньої освіти, де здобувачі вищої освіти під керівництвом досвідчених учителів та методистів набувають професійних умінь і навичок.
Групові керівники провели інструктаж із техніки безпеки та охорони праці.
Особливу увагу на конференції приділено:
- вимогам до ведення щоденників практики;
- порядку звітності;
- організації співпраці з адміністрацією та вчителями базових закладів освіти;
- правилам внутрішнього розпорядку та академічної доброчесності.
Студенти зобов’язані вчасно прибути на базу практики, виконати програмні завдання, дотримуватись правил охорони праці й техніки безпеки, відвідувати консультації керівників та у визначені терміни подавати звітну документацію.
Настановча конференція стала важливим етапом у підготовці здобувачів до майбутньої практичної діяльності. Вона дала змогу отримати чіткі орієнтири щодо організації та виконання програми практики, а також підкреслила значення педагогічного досвіду й безпеки як основи професійного становлення майбутнього вчителя початкової школи.