4 вересня на факультеті початкової освіти відбулася настановча конференція з виробничої практики у початковій школі для здобувачів ІV курсу спеціальності 013 Початкова освіта.

Мета практики – формування у здобувачів вищої освіти професійної компетентності як здатності розв’язувати спеціалізовані задачі початкової освіти з усвідомленням соціальної та етичної відповідальності за власні дії.

Під час конференції було наголошено, що основними завданнями практики є:

  • формування позитивної мотивації до професійної діяльності вчителя початкової школи;
  • здатність до планування власної діяльності та систематичної фіксації її результатів;
  • аналіз та оцінювання власної педагогічної роботи;
  • закріплення та поглиблення знань із психології, педагогіки та методик початкової освіти;
  • розвиток ініціативності, комунікабельності, реалізація творчого потенціалу;
  • удосконалення вмінь проводити уроки з навчальних дисциплін і виховні заходи;
  • формування навичок партнерської взаємодії з батьками учнів;
  • опанування методологією наукового дослідження;
  • оволодіння навичками самоорганізації й саморозвитку з метою підвищення педагогічної майстерності.04

Практика є важливим етапом професійної підготовки, адже саме тут здобувачі освіти отримують можливість застосувати теоретичні знання в умовах реальної школи.

Базою проведення практики є заклади загальної середньої освіти, де  здобувачі вищої освіти під керівництвом досвідчених учителів та методистів набувають професійних умінь і навичок.

Групові керівники провели інструктаж із техніки безпеки та охорони праці.

Особливу увагу на конференції приділено:

  • вимогам до ведення щоденників практики;
  • порядку звітності;
  • організації співпраці з адміністрацією та вчителями базових закладів освіти;
  • правилам внутрішнього розпорядку та академічної доброчесності.

Студенти зобов’язані вчасно прибути на базу практики, виконати програмні завдання, дотримуватись правил охорони праці й техніки безпеки, відвідувати консультації керівників та у визначені терміни подавати звітну документацію.

Настановча конференція стала важливим етапом у підготовці здобувачів до майбутньої практичної діяльності. Вона дала змогу отримати чіткі орієнтири щодо організації та виконання програми практики, а також підкреслила значення педагогічного досвіду й безпеки як основи професійного становлення майбутнього вчителя початкової школи.