Груповий керівник 23 групи: кандидат педагогічних наук, доцент кафедри фахових методик та інноваційних технологій у початковій школі Торчинська Т. А.

  Груповий керівник 24 групи: викладач кафедри фахових методик та інноваційних технологій у початковій школі Байдюк Л. М.

11

  Конференція розпочалася з вітального слова декана факультету Дудник Н.В., яка підкреслила важливість інструктивно-методичної практики для підготовки майбутніх фахівців. Вона зазначила, що практика є ключовим етапом у навчанні, що дозволяє студентам набути необхідних знань і навичок для успішної роботи в обраній професії.

12

  Протягом конференції учасники обговорили основні завдання практики, методичні підходи до її проведення та практичні аспекти організації навчального процесу. Було презентовано рекомендації щодо підготовки до практики, зокрема, важливість самоосвіти та активної участі в навчальному процесі.

  Студенти отримали можливість задавати питання, ділитися своїми думками та отримувати цінні поради від викладачів і практиків. Панельна дискусія надала можливість обговорити актуальні проблеми та виклики, які можуть виникнути під час проходження практики.

  На завершення конференції були підведені підсумки та окреслені наступні кроки для підтримки студентів під час виробничої практики.