11

  В системі професійної підготовки вчителів початкових класів практика є складовою навчального процесу і забезпечує безперервність та послідовність формування умінь, навичок, здійснює професійне становлення майбутніх вчителів початкових класів. Основною умовою підвищення ефективності педагогічної практики є реалізація розвиваючої і освітньої функції практики, її комплексний характер, врахування індивідуальних особливостей кожного студента. Даний вид практики має за мету вироблення у студентів професійних умінь і навичок організації навчального процесу у початкових класах.

  На настановчій конференції були присутні групові керівники практики, декан факультету початкової освіти Дудник Наталка Василівна, методисти від кафедри фахових методик та інноваційних технологій у початковій школі та роботодавці: директор Петропавлівського навчально- виховного комплексу «Загальноосвітня школа І - ІІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад (ясла - садок)» Петропавлівської сільської ради Білгород - Дністровського району Одеської області Сeмeн РАДУЛOВ та директор Уманської гімназії  № 8 Уманської міської ради Черкаської області Геннадій ШЕЛЕПКО.

12

  Під час настановчої конференції групові керівники озвучили мету практики та завдання, також надали методичні рекомендації для проходження виробничої практики «Пробні уроки».

  Заступник декана з практики, Байдюк Любов, провела інструктаж з охорони праці та техніки безпеки і наголосила на тому, що у період проходження практики здобувачі вищої освіти зобов’язуються виконувати вимоги щодо забезпечення безпеки життєдіяльності в умовах надзвичайних ситуацій (у т. ч. щодо порядку дій під час оголошення сигналу «Повітряна тривога») на базі проходження практики.

  Бажаємо успішного проходження практики нашим здобувачам вищої освіти!

13