12 березня 2024 року відбувся захист практики здобувачів вищої освіти ІІ курсу денної форми навчання, які проходили практику у період з 19 лютого по 3 березня 2024 року.
Базами навчальної практики були Уманська початкова школа № 1 та Уманська гімназія № 5 Уманської міської ради Черкаської області, а також здобувачі вищої освіти мали можливість проходити практику за місцем проживання та працевлаштування.
На підсумковій конференції за підсумками практики здобувачі поділились здобутим досвідом та враженнями.
На думку здобувачки вищої освіти Марун Анастасії, під час проходження навчальної практики, вона змогла покращити свої педагогічні навички й здобути досвід організації різних форм освітнього процесу в умовах НУШ.
Здобувачка вищої освіти 22 групи Вільхова Ірина, ділиться враженнями: «Навчальна практика в початковій школі була для мене надзвичайно корисною, як для майбутнього вчителя, адже вона багато чому мене навчила. У ході практики я не лише захопилася підготовкою і реалізацією поставлених завдань, а й глибше занурилася у педагогічну діяльність».
Запопадна Руслана стверджує, що «Навачльна практика відкрила багато можливостей, поглибила та закріпила знання з дисциплін, які я здобула під час навчання в університеті та дала змогу закріпити їх на практиці».
Самборко Інна вважає, що навчальна практика в початковій школі дала їй змогу перевірити теоретичні знання, знання методики, втілити у життя власні плани та ідеї, перевірити себе на міцність. Оскільки, сучасний вчитель повинен бути професіоналом.
В онлайн-режимі виступила Терентєва Діана. Вона поділилася своїми враженнями про практику: «Я зрозуміла, що професія вчителя, без сумніву, потребує наполегливості, щирого бажання молодого педагога спілкуватися із дітьми, вимагає щоденної наснаги та моральної стійкості. Мені дуже сподобалася практика та спілкування з дітьми».
Костюкевич Аліна: «В ході практики, я зрозуміла, що вчитель має бути цікавим, креативним, винахідливим – діти це люблять».
Гончар Богдана: « Я переконалась, що ніяка література не замінить проходження практики в школі. Я впевнилась щодо правильності вибору професії».
Відтак, навчальна практикау початковій школі дала змогу зануритись у освітній процес. Здобувачі вищої освіти успішно виконали всі задання навчальної практики, а проведений захист подарував всім чудову можливість обмінятись думками та пропозиціями, провести підсумки роботи.