ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК ВИКЛАДАЧІВ ФАКУЛЬТЕТУ

01

  Основна мета методики MGSC – сприяти співпраці, довірі, залученню та довготривалій резильєнтності за допомогою занять, побудованих на враженнях.

  Ця методика була використана для розвитку понад 20 000 осіб і за результатами досліджень науковцями виявлено:

  • підвищення рівня емпатії дітей та взаємної підтримки (діти, з якими працюють вчителі по цій методиці, легше будують стосунки);
  • інтеграція та соціалізація найбільш вразливої цільової групи (учасники відкриваються та краще спілкуються);
  • зниження агресії та жорстокої поведінки дітей (ігри заохочують до співпраці);
  • підвищення впевненості у собі та власних досягненнях (групова діяльність забезпечує впевненість та свободу самовираження);
  • підвищення відповідальності та самостійності (кожен грає свою роль у вправах);
  • зміна сприйняття та покращення уваги.

02

  В свою чергу, ознайомлення здобувачів вищої освіти із особливостями застосування даної методики сприятиме:

  • усвідомленню необхідності спілкування у більш чутливий та ненасильницький спосіб;
  • покращенню розуміння власних емоцій та емоції дітей;
  • усвідомленню своїх ресурсів та потенціалу розвитку;
  • реагуванню на складні ситуації та толерантне ставлення до відмінностей;
  • розробленню та впровадженню психосоціальних ігор в освітньо-виховний процес тощо.

04

  Наразі доцент Коломієць Н. А. збирається взяти участь у 8 щотижневих 2-годинних онлайн-сесіях для групи з обміну досвідом із застосування методології з групами дітей та надання інструктажу щодо загальних складних аспектів під час проведення сесій, включаючи захист дітей.