Heder6 1

Header6 0


НАУКОВО-МЕТОДИЧНИЙ СЕМІНАР «АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ»

  15 березня 2023 року на базі Лабораторії модернізації початкової освіти відбувся науково-методичний семінар «Актуальні проблеми організації початкової освіти» на якому обговорювалися такі питання:

  1.Виклики сьогодення, що впливають на організацію початкової освіти.

  2.Сучасні засоби навчання.

  3.Модернізація методик спеціальності 013 Початкова освіта.

  В обговоренні питань, які мають вагоме значення в умовах сьогодення, взяли участь співробітники Інституту педагогіки НАПН України, відділу початкової освіти імені О. Я. Савченко, члени Лабораторії модернізації початкової освіти, заступник директора КЗ «Балтський педагогічний фаховий коледж», вчителі початкових шкіл м. Умані та Уманського району.

00

  Онопрієнко О. В. – завідувач відділу початкової освіти імені О. Я. Савченко Інституту педагогіки НАПН України, доктор педагогічних наук висвітлила актуальні проблеми в навчанні молодших школярів, зумовлені викликами сьогодення.
00101

  Вашуленко О. В., науковий співробітник відділу початкової освіти імені О. Я. Савченко Інституту педагогіки НАПН України зупинилася на особливостях нового навчального посібника з навчання грамоти.
0200

  Бібік Н. М., доктор педагогічних наук, професор, дійсний член Національної Академії педагогічних наук України, український педагог, головний науковий співробітник, Павлова Т. С., науковий співробітник відділу початкової освіти імені О. Я. Савченко Інституту педагогіки НАПН України ознайомили присутніх з основними напрямками роботи на уроках «Я досліджую світ».

05

  Мартиненко В. О., кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник, провідний науковий співробітник; Листопад Н. П., науковий співробітник відділу початкової освіти імені О. Я. Савченко Інституту педагогіки НАПН України висвітлили основні розділи, нового посібника з математики для 1 класу.

 Колектив лабораторії модернізації початкової освіти красно вдячний організаторам заходу за можливість співпраці та вдосконаленні методичних підходів до навчання в галузі початкової освіти.