Heder6 1

Header6 0


ВИРОБНИЧА ПРАКТИКА В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ (IV курс заочної форми навчання)

  15 лютого 2023 року відбулася настановча онлайн-конференція для здобувачів вищої освіти (ОС Бакалавр) ІV курсу заочної форми навчання факультету початкової освіти: 41 групи спеціальності 013 Початкова освіта, освітня програма Початкова освіта. Психологія, 42 групи спеціальності 013 Початкова освіта, освітня програма Початкова освіта. Дошкільна освіта, 43 групи спеціальності 013 Початкова освіта, освітня програма Початкова освіта. Середня освіта (Інформатика), які йдуть на виробничу практику в початковій школі з 20 лютого 2023 по 2 квітня 2023 року у змішаному режимі.

  Груповим керівником 41 групи призначено викладача кафедри фахових методик та інноваційних технологій у початковій школі Байдюк Л. М.

  Груповим керівником 42 та 43 груп призначено викладача-стажиста кафедри фахових методик та інноваційних технологій у початковій школі Солтусенко М. М.

10

20

 

  Методистами призначено:

  Українська мова та літературне читання – канд. пед. наук, доцента кафедри фахових методик та інноваційних технологій у початковій школі Роєнко Л. М.

  Математика – канд. пед. наук, доцента кафедри фахових методик та інноваційних технологій у початковій школі Шевчук І. В.

  «Природознавство» і «Я досліджую світ» – канд. пед. наук, доцента кафедри фахових методик та інноваційних технологій у початковій школі Грітченко Т. Я.

  Фізична культура – викладача кафедри фахових методик та інноваційних технологій у початковій школі Загоруйко Н. П.

  Інтегрований курс «Мистецтво» – викладача кафедри фахових методик та інноваційних технологій у початковій школі Пісняк В. С.

  Методика навчання освітньої галузі «Технології» – викладача кафедри фахових методик та інноваційних технологій Пісняк В. С.

  Виховна робота – кандидата педагогічних наук, доцента кафедри виховних технологій та педагогічної творчості Макарчук В. В.

  Практична підготовка студентів факультету початкової освіти є обов’язковим складником їх професійної підготовки, необхідною для здобуття ними першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, та має за мету набуття здобувачами вищої освіти професійних компетентностей.

  Головна умова результативності фахового становлення – взаємодія теоретичної і практичної підготовки. Компетентне виконання педагогічної діяльності можливе через володіння вміннями, які формуються у студентів в процесі практики.

  Бажаємо більше творчості, фантазії, віри в свої сили!