ВИРОБНИЧА ПРАКТИКА В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ (IV курс заочної форми навчання)

  Груповим керівником 41 групи призначено викладача кафедри фахових методик та інноваційних технологій у початковій школі Байдюк Л. М.

  Груповим керівником 42 та 43 груп призначено викладача-стажиста кафедри фахових методик та інноваційних технологій у початковій школі Солтусенко М. М.

10

20

 

  Методистами призначено:

  Українська мова та літературне читання – канд. пед. наук, доцента кафедри фахових методик та інноваційних технологій у початковій школі Роєнко Л. М.

  Математика – канд. пед. наук, доцента кафедри фахових методик та інноваційних технологій у початковій школі Шевчук І. В.

  «Природознавство» і «Я досліджую світ» – канд. пед. наук, доцента кафедри фахових методик та інноваційних технологій у початковій школі Грітченко Т. Я.

  Фізична культура – викладача кафедри фахових методик та інноваційних технологій у початковій школі Загоруйко Н. П.

  Інтегрований курс «Мистецтво» – викладача кафедри фахових методик та інноваційних технологій у початковій школі Пісняк В. С.

  Методика навчання освітньої галузі «Технології» – викладача кафедри фахових методик та інноваційних технологій Пісняк В. С.

  Виховна робота – кандидата педагогічних наук, доцента кафедри виховних технологій та педагогічної творчості Макарчук В. В.

  Практична підготовка студентів факультету початкової освіти є обов’язковим складником їх професійної підготовки, необхідною для здобуття ними першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, та має за мету набуття здобувачами вищої освіти професійних компетентностей.

  Головна умова результативності фахового становлення – взаємодія теоретичної і практичної підготовки. Компетентне виконання педагогічної діяльності можливе через володіння вміннями, які формуються у студентів в процесі практики.

  Бажаємо більше творчості, фантазії, віри в свої сили!