Heder6 1

Header6 0


НАВЧАЛЬНА (ОЗНАЙОМЧА) ПРАКТИКА ОС Бакалавр ІІІ курсу заочної форми навчання

  19 жовтня 2022 року о 15:00 відбулася настановча онлайн-конференція з навчальної (ознайомчої) практики для здобувачів вищої освіти ОС Бакалавр факультету початкової освіти заочної форми навчання, які навчаються за спеціальністю 013 Початкова освіта.

  Термін проходження практики: з 24 жовтня 2022 р. по 6 листопада 2022 р. у змішаній формі.

  Здобувачів вищої освіти 31 групи направлено на навчальну (ознайомчу) практику з психології.

  Керівником групи  призначено: кандидата психологічних наук, доцента кафедри психології Діхтяренко С. Ю.

  Здобувачів вищої освіти 32 групи направлено на навчальну (ознайомчу) практику в закладах дошкільної освіти.

  Керівником групи призначено: доктора педагогічних наук, професора кафедри дошкільної освіти Семчук С. І.

  Здобувачів вищої освіти 33 групи направлено на навчальну (ознайомчу) практику з інформатики.

  Керівником групи призначено: старшого викладача кафедри інформатики і інформаційно-комунікаційних технологій Паршукову Л. М.

01

  Діхтяренко С. Ю. озвучила мету та зміст навчальної (ознайомчої) практики з психології для здобувачів 31 групи спеціальності 013 «Початкова освіта», яка передбачає ознайомлення з особливостями роботи початкової школи, забезпеченні практичного пізнання здобувачами вищої освіти закономірностей практичної діяльності педагога та оволодінні завдання згідно з умовами освітнього процесу; виробленні умінь проведення психологічного спостереження, рефлексивних умінь, набуття першого досвіду практичної діяльності як помічника класовода, розвитку внутрішньої установки на педагогічну професію, формування професійної позиції педагога, стилю поведінки, світогляду, професійної етики; аналіз та вивчення особливостей роботи вчителя в початковій школі.

  Семчук С. І. розказала про особливості проходження навчальної (ознайомчої) практики в закладах дошкільної освіти для здобувачів 32 групи та наголосила на тому, що навчальна практика включає спостереження педагогічної діяльності у групах раннього віку в дошкільному навчальному закладі та поступове залучення студентів до проведення режимних процесів та ігор-занять з різних розділів програми: розвитку мовлення, фізкультури, образотворчої діяльності, сенсорного розвитку, практичне ознайомлення з діагностикою і корекцією розвитку дитини за основними показниками.

  Практика в групах дошкільного віку дає можливість усвідомити особливості розвитку дітей, організацію навчально-виховної роботи з ними.

02

03

  Паршукова Л. М., груповий керівник 33 групи, повідомила про навчальну (ознайомчу) практику з інформатики.

  Проходження практики дає можливість майбутнім спеціалістам проаналізувати стан інформатизації початкової школи в сучасних умовах, узагальнити існуючий педагогічний досвід викладання основ інформатики у початковій школі, оволодіти необхідними уміннями і навичками знаходження контакту з дітьми та їхніми батьками. Практика запроваджується з метою сприяння більш ефективному набуттю студентами навичок роботи з комп’ютером, зокрема при підготовці ділових паперів. Також під час  практики студенти ознайомляться з програмами, які рекомендовані Міністерством освіти та науки України для впровадження у навчально-виховний процес початкової школи.
04

  На онлнайн-конференції був присутній декан факультету кандидат психологічних наук, професор Якимчук Б. А. та заступник декана з педагогічної практики викладач кафедри фахових методик та інноваційних технологій у початковій школі  Байдюк Л. М.

  Бажаємо успішного проходження практики нашим здобувачам!