Heder6 1

Header6 0


ІІ Всеукраїнська міждисциплінарна науково-практична конференція з міжнародною участю «ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА: ІДЕЯ, СТРАТЕГІЯ, РЕЗУЛЬТАТ»

   20 жовтня 2022 року відбулася ІІ Всеукраїнська міждисциплінарна науково-практична конференція з міжнародною участю «ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА: ІДЕЯ, СТРАТЕГІЯ, РЕЗУЛЬТАТ» в онлайн форматі.

  Конференція проводилась на базі інклюзивно-ресурсного центру Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка за підтримки Міністерства освіти і науки України, Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України, Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Проєкту «Learnopolis+: За допомогою цифрових медіа до міжнародного навчального досвіду» (Байройтського університету (Німеччина)).

06

  У роботі конференції взяли участь спікери з України та Німеччини, у виступах яких було розглянуто чимало аспектів впровадження інклюзії у різні сфери життєдіяльності. З привітальним словом до учасників конференції звернувся доктор філософських наук, професор, член-кореспондент НАПН України, ректор ТНПУ імені Володимира Гнатюка Богдан Буяк. Науковий співробітник Байротського університету (Німеччина) Ніколай Тойфель запропонував увазі слухачів виступ на тему «Як інклюзія посилить міжнародну співпрацю у вищій освіті після перемоги України». Директор Міжнародного інституту інклюзії Зоряна Ленів ознайомила присутніх з інформацією щодо підготовки фахівців, які забезпечують інклюзію під час війни.

02

  Наш університет представила викладач кафедри фахових методик та інноваційних технологій у початковій школі Валентина Пісняк з доповіддю «Використання мобільних застосунків та арт-терапії у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами».01

  Конференція виявилася надзвичайно продуктивною – її учасники здійснили обмін досвідом психолого-педагогічного та соціального супроводу осіб, які потребують адаптації й модифікації освітнього простору; обговорили перспективи розвитку інклюзивної освіти в Україні й актуальні напрями науково-методичних досліджень окресленої теми.

 03