23 травня 2022 року в онлайн-режимі відбувся захист виробничої практики здобувачів вищої освіти ІІ курсу заочної форми навчання 12, 13, 14 груп факультету початкової освіти, які навчаються за спеціальністю 013 Початкова освіта. Освітня програма: Початкова освіта.
Практику студенти проходили з 4 квітня по 15 травня 2022 року й мали змогу спробувати свої сили як вчителі початкової школи.
На захисті виробничої практики були присутні груповий керівник практики доктор педагогічних наук, професор кафедри фахових методик та інноваційних технологій у початковій школі Кравчук Оксана Володимирівна, завідувач кафедри фахових методик та інноваційних технологій у початковій школі доктор педагогічних наук, професор Комар Ольга Анатоліївна, декан факультету початкової освіти кандидат психологічних наук, професор кафедри психології Якимчук Борис Андрійович та заступник декана з педагогічної практики викладач кафедри фахових методик та інноваційних технологій у початковій школі Байдюк Любов Миколаївна.
Педагогічна практика проводилася в дистанційному режимі у зв’язку з введенням воєнного стану.
Під час захисту матеріалів педагогічної практики студенти поділилися враженнями від роботи з молодшими школярами, підготували короткі доповіді й презентації проведених уроків та позакласних заходів.
Виступаючи, здобувачі вищої освіти зазначили недоліки онлайн-навчання, а саме: відсутність «живого» спілкування, незначна кількості учнів на уроках, великий відсотку тих, хто не вмикав відеокамеру або ж не виходив на зв’язок, використовуючи нікнейми.
Водночас усі дійшли висновку, що дистанційне навчання все ж таки є певним освітнім досвідом як для педагогів, так і для учнів, і в майбутньому ймовірні зміни в діяльності закладів освіти, пов’язують зі «змішаною» формою навчання, коли гармонійно поєднуються очна традиційна та дистанційна форми.
Приємно відзначити, що практична діяльність у закладах освіти зацікавлює й приваблює, про що свідчать позитивні враження й відгуки проходження практики.
Роботу практикантів належним чином оцінили як вчителі, так і груповий керівник. Кравчук Оксана Володимирівна наголосила, що здобувачі вищої освіти сумлінно та відповідально ставилися до педагогічної практики, набуваючи безцінного досвіду, не лише безпосередньо, а й навіть в умовах дистанційної роботи.