Heder6 1

Header6 0


ПОЄДНУЄМО ТЕОРІЮ З ПРАКТИКОЮ

  Костянтин Ушинський писав, що «Метод викладання можна вивчити з книжок чи зі слів викладача, але набути навички у використанні цього методу можна тільки тривалою і довгочасною практикою».

  Педагогічна практика є важливою складовою в системі професійної підготовки вчителя та вихователя. Факультет початкової освіти має напрацьовану роками і оновлену відповідно до Концепції Нової української школи та вимог часу систему педагогічної практики.

  З 1 листопада 2021 року, згідно з робочим навчальним планом та графіком освітнього процесу, на виробничу практику направлено здобувачів вищої освіти ОС «Магістр» ІІІ курсу факультету початкової освіти заочної форми навчання, які навчаються за спеціальністю 013 Початкова освіта: 310 та 312 групи на виробничу практику, 311 група на практику в закладах дошкільної освіти. Практика проходить за місцем проживання та працевлаштування.

  Студентка 311 групи, Хараїм Ірина, проходить практику у Врадіївському ДЗО № 1 «Калинка» Миколаївської області.

  Ірина Дмитрівна поділилася враженнями та розповіла про організацію практики в дошкільному закладі освіти: «Перш за все, нашим завданням було вивчити режим життя групи, специфіку організації життєдіяльності дітей молодшого або старшого дошкільного віку. Особливу увагу потрібно звернути на своєрідність організації педагогічного процесу в тій віковій групі, в якій ми проходимо педагогічну практику: комплектування групи, організацію інтер’єру групових приміщень, стиль педагогічного спілкування вихователя-наставника, розподіл обов’язків між персоналом групи тощо. Потрібно проаналізувати перспективні та календарні плани роботи групи за 1-2 місяці, що передують початку практики, зорієнтуватися у змісті програми для відповідної вікової групи.

00

   Я отримала масу емоцій та позитиву від перших днів практики. Всі діти дуже милі та привітні, приваблюють індивідуальним характером та сучасною вибагливістю. Практика, деякою мірою, повернула мене у дитинство, у світ мрій та казок, на короткий час відчула себе дошкільницею».

01