Heder6 1

Header6 0


Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ

   Сучасний стан розвитку теорії і практики освіти характеризується напруженим пошуком шляхів актуального та випереджувального реагування на виклики часу. Світові процеси глобалізації, інформатизації, символічної комунікації, динамічні зміни в суспільстві, активне впровадження нових наукових винаходів у життя соціуму зумовлюють формування людини інноваційного типу: громадянсько активної та відповідальної, допитливої, здатної до постановки проблем та їх вирішення, усвідомлення своєї особистісної значущості.

   Формування людини з інноваційним мисленням можливе через засвоєння нею різних видів соціального досвіду, що охоплює систему інтегрованих знань про природу і суспільство, ціннісні орієнтації в різних сферах життєдіяльності та соціальної практики, способи дослідницької поведінки, які характеризують здатність розв’язувати практичні задачі.

  В означеному контексті важливого значення набуває підготовка нової генерації педагогічних кадрів, насамперед, початкової ланки освіти, здатних організовувати навчально-пізнавальну діяльність учнів на основі цілеспрямованого, методично грамотного застосування концепцій особистісно орієнтованої, компетентнісної освіти. Майбутні вчителі мають поступово вводити молодших школярів у життя соціуму та в довкілля, опираючись на їхню природну активність та допитливість. Підготовка такого рівня фахівців повинна мати системний характер й охоплювати психолого-педагогічну та методичну складові.

  Реалізації означеного вище покликана навчальна дисципліна «Методика навчання інтегрованого курсу «Я досліджую світ»». Одним із засобів ефективного освоєння її змісту є навчально-методичний посібник  «Методика навчання інтегрованого курсу «Я досліджую світ»», виданий кандидатами педагогічних наук,  доцентами кафедри фахових методик та інноваційних технологій у початковій школі Грітченко Тетяною Яківною та Лоюк Оксаною Вікторівною. Увазі здобувачів вищої освіти запропоновано методологічні засади вивчення дисципліни «Методика навчання інтегрованого курсу «Я досліджую світ», методи, прийоми, засоби та система організаційних форм навчання інтегрованого курсу «Я досліджую світ», особливості контролю та оцінювання освітніх здобутків молодших школярів.

  Контроль та оцінювання знань і вмінь учнів на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ»

631