Сьогодення об’єктивно стикається з дефіцитом спеціалістів, обізнаних у науковій сфері, здатних брати участь у інноваційних процесах і забезпечити стабільний розвиток суспільства у майбутньому.
Тому одним із актуальних напрямів інноваційного розвитку освіти є STEM – орієнтований підхід до навчання. Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). STEM об’єднує всі природничо-математичні науки в одне ціле. І що найважливіше, саме такий підхід дозволяє зацікавити наукою навіть тих учнів, які раніше вважали, що не мають до неї жодного хисту. Першою сходинкою в опануванні STEM-освіти є початкова школа. Питанням реалізації STEM-підходів у початковій школі було присвячено семінар «STEM-освіта у початковій школі: реалії та перспективи», що відбувся на факультеті початкової освіти 17 січня 2020 року. На семінарі було розглянуто питання:
- Впровадження STEM-освіти в освітній простір початкової школи.
- Електронні освітні ресурси, дидактичні матеріали та настільні ігри для НУШ.
- Прект як засіб реалізації STEM-освіти у початковій школі.
- STEM-освіта зарубіжний досвід.
Учасникам семінару було запропоновано для перегляду відеоролик «Реалізації STEM-підходів у початковій школі».
У семінарі взяли участь викладачі факультету. Вони активно долучилися до обговорення актуальних проблем STEM-освіти.
STEM символізує початок нової епохи та відмову від застарілої предметної системи на користь інтегрованого навчання. А саме такий підхід відповідає компетентнісній концепції Нової української школи.