Heder6 1

Header6 0


ЕКСКУРСІЯ ДО НАУКОВО-ДОСЛІДНОЇ ЛАБОРАТОРІЇ «В. О. СУХОМЛИНСЬКИЙ І ШКОЛА ХХІ СТОЛІТТЯ»

ЕКСКУРСІЯ ДО НАУКОВО-ДОСЛІДНОЇ ЛАБОРАТОРІЇ «В. О. СУХОМЛИНСЬКИЙ І ШКОЛА ХХІ СТОЛІТТЯ»

 30 жовтня 2018 року студенти факультету початкової освіти (1 курс) на чолі з кураторами Дзюбенко Іриною Анатоліївною, Грітченко Тетяною Яківною та Лоюк Оксаною Вікторівною відвідали науково-дослідну лабораторію «В. О. Сухомлинський і школа ХХІ століття» УДПУ імені Павла Тичини.

DSC 0250

На базі лабораторії здійснюються фундаментальні дослідження проблем розвитку ідей В.О. Сухомлинського у сучасній системі освіти. У центрі уваги дослідників – проблеми нової школи, її вчителя, впровадження у роботу школи третього тисячоліття ідей видатного вітчизняного вченого.

DSC 0254

  Дякуючи чудовому екскурсоводу Чигирик Юлії, студенти прослухали змістовну цікаву екскурсію про роботу лабораторії та ознайомилися з  життєвим шляхом В.Сухомлинського. Педагог був вдумливим дослідником дитячої душі, чуйним наставником молоді, педагогом, який увібрав у себе найкращі риси своїх попередників.

DSC 0256

DSC 0257

   В.Сухомлинський вважав, що вдосконалення педагогічної майстерності – це перш за все самоосвіта, особисті ваші зусилля, направлені на підвищення власної культури праці і в першу чергу культури мислення. Без індивідуальної думки, без допитливого погляду на власну працю немислима ніяка методична робота. Педагог вважав, що поки існує школа, непорушною істиною залишаються слова К. Ушинського: «У вихованні все повинно ґрунтуватися на особі вихователя, тому що виховна сила виливається тільки з живого джерела людської особи. Ніякі статути і програми, ніякий штучний організм закладу, як би хитро він не був придуманий, не може замінити особи у справі виховання… Без особистого безпосереднього впливу вихователя на вихованця дійсне виховання, проникаюче в характер, неможливе. Тільки особа може подіяти на розвиток і визначення особи, тільки характером можна утворити характер».

DSC 0263

   Вивчення та практичне використання його педагогічної спадщини – моральний і професійний обов’язок кожної людини, яка причетна до виховання.