СУЧАСНИЙ УРОК – СУЧАСНИЙ УЧИТЕЛЬ: ЯК НАДИХАТИ ДІТЕЙ ВЧИТИ АНГЛІЙСЬКУ

 14 квітня на факультеті початкової освіти відбулося відкрите практичне заняття з дисципліни «Методика навчання мовно-літературної освітньої галузі (іноземна мова)», яке стало справжнім джерелом натхнення для здобувачів вищої освіти, майбутніх учителів початкової школи. Заняття у формі майстер-класу провела Головенко Катерина Михайлівна, вчителька англійської мови Побузького ліцею Побузької селищної ради Голованівського району Кіровоградської області, переможниця Всеукраїнського конкурсу «Учительська блогосфера» у номінації «Кращий блог вчителя англійської мови».

01

Заняття було проведене в межах угоди про співпрацю між Уманським державним педагогічним університетом імені Павла Тичини та Побузьким ліцеєм, що стало ще одним підтвердженням ефективності партнерських відносин між закладами освіти.

Особливо приємно, що Катерина Михайлівна є випускницею факультету початкової освіти УДПУ імені Павла Тичини, тож її візит був ще й прикладом того, як наші студенти досягають професійних вершин і з вдячністю повертаються до Alma Mater, аби поділитися досвідом.

Тема заняття – «Have got/Has got» – була присвячена формуванню граматичних навичок у молодших школярів. Катерина Михайлівна майстерно продемонструвала, як звичні граматичні конструкції можуть подаватися у легкій, ігровій, інтерактивній формі, викликаючи щиру зацікавленість дітей та сприяючи глибшому засвоєнню матеріалу.
02

Учасниками заходу стали здобувачі факультету початкової освіти. Під час майстер-класу вони не лише спостерігали за організацією уроку, а й активно долучалися до виконання завдань, обговорювали прийоми роботи з молодшими школярами, аналізували доцільність і ефективність застосованих методів.
03

Заняття відзначалося високим рівнем інтерактивності, творчості та педагогічної майстерності.

Зворотний зв’язок від здобувачів вищої освіти засвідчив, що подібні зустрічі є надзвичайно важливими для їхнього професійного зростання. Здобувачі вищої освіти отримали змогу побачити, як ефективно поєднувати класичні методи з інноваційними, як залучити учнів до активної роботи на уроці, та як створити атмосферу довіри, зацікавлення і підтримки.

Щиро дякуємо Катерині Михайлівні за співпрацю, відкритість і справжню любов до своєї справи! Віримо, що такі зустрічі сприятимуть не лише професійному становленню наших здобувачів вищої освіти, а й розширенню партнерських зв’язків між освітніми закладами України.