17 лютого 2025 року здобувачі вищої освіти (бакалавр) факультету початкової освіти відвідали онлайн-урок української мови «Букви «И» та «и». Письмо великої букви «И». Слова, які називають багато предметів. Розвиток зв’язного мовлення: добираю заголовок (1клас), який проводила наша випускниця, вчитель вищої категорії, вчитель-методист Жашківського опорного ліцею №2 Жашківської міської ради Уманського району Черкаської області Бурлака Лариса Петрівна.
У процесі проведення уроку вчитель вдало поєднувала традиційні та інноваційні методи навчання, що забезпечило високу ефективність сприймання й усвідомлення матеріалу. Особливо варто відзначити використання сучасних ігрових технологій. Цей підхід не лише відповідав віковим особливостям молодших школярів, а й стимулював їхню розумову діяльність упродовж всього уроку.
Використання проблемних запитань, застосування прийомів дослідження активізувало дітей, сприяючи розвитку у них творчого, критичного мислення.
Урок пройшов на високому професійно-методичному рівні завдяки ретельно дібраному змісту та форм навчання. Вчитель демонструвала не лише знання методичних підходів, а й уміння зацікавити дітей на кожному етапі уроку.
Висловлені подяки Ларисі Петрівні здобувачами освіти стали підтвердженням того, що урок виявився цікавим, продуктивним та емоційно насиченим. Здобувачі вищої освіти визнали, що інноваційні елементи уроку дозволили не лише засвоїти новий матеріал, а й отримати емоційне задоволення учнів від процесу навчання.
Загалом, уроки, які поєднують традиційні методи з інноваційними підходами, відкривають нові горизонти для навчання. Це не лише підвищує ефективність засвоєння матеріалу, а й формує позитивне ставлення до навчання учнів початкової школи. У світі, де інформація швидко змінюється, здатність навчатися та адаптуватися стає важливішою ніж будь-коли. Тому варто продовжувати експериментувати з новими формами навчання та впроваджувати їх у практику.
Здобувачі вищої освіти факультету активно долучилися до дискусії про відвіданий урок. Вони підкреслили важливість використання різноманітних підходів для досягнення кращих результатів у навчанні.