20 вересня 2024 року на факультеті початкової освіти відбулася зустріч гаранта та членів проєктної групи освітньо-професійної програми «Початкова освіта» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта зі здобувачами вищої освіти І курсу денної форми навчання, що навчаються на відповідній ОП.
У ході зустрічі гарант освітньо-професійної програми Людмила Миколаївна Роєнко ознайомила здобувачів вищої освіти з профілем освітньо-професійної програми, переліком освітніх компонент, логічною послідовністю освітніх компонент, описом програми, формою атестації, структурно-логічною схемою ОП, вимогами до наявності системи внутрішнього забезпечення якості освіти. Також прокоментувала матриці відповідності компетентностей / забезпечення програмних результатів навчання освітнім компонентам освітньо-професійної програми. Гарант особливу увагу закцентувала на програмних компетентностях та результатах навчання, які мають опанувати здобувачі освіти в ході підготовки за освітньо-професійною програмою.
Заступник декана з навчальної роботи, член проєктної групи освітньо-професійної програми Олена Миколаївна Ящук ознайомила здобувачів І року навчання з «Положенням про порядок вільного вибору навчальних дисциплін здобувачами вищої освіти в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини» (протокол № 8 від 27 січня 2020 року). Положення забезпечує реалізацію студентами права на вибір навчальних дисциплін у межах, передбачених відповідною освітньою програмою та навчальним планом, в обсязі, що становить не менш як 25 відсотків загальної кількості кредитів ЄКТС та формалізує процедури вибору цих дисциплін: формування та доведення до відома студентів переліку навчальних дисциплін вільного вибору; здійснення вибору студентами навчальних дисциплін зі сформованого переліку; організації подальшого вивчення обраних дисциплін (формування груп для їх вивчення).
Член проєктної групи освітньо-професійної програми, координатор з неформальної освіти Оксана Вікторівна Лоюк розкрила здобувачам вищої освіти сутність поняття «неформальна освіта»; означила види неформальної освіти; повідомила про можливість визнання результатів неформального навчання особи Університетом; ознайомила з нормативно-правовими документами, що регламентують процедуру визнання результатів, отриманих у неформальній освіті. Оксана Вікторівна детально проаналізувала комплекс процедур щодо визнання результатів неформального навчання особи Університетом, а також процедуру оскарження рішення предметної комісії в разі відмови у визнанні заявлених результатів.