Heder6 1

Header6 0


КОНКУРСНЕ ЗАНЯТТЯ «Дидактичні можливості технології розвитку критичного мислення у процесі опанування молодшими школярами змісту природничої, громадянської та історичної освітніх галузей»

  9 жовтня 2024 року доцент кафедри фахових методик та інноваційних технологій у початковій школі Лоюк Оксана Вікторівна провела конкурсне лекційне заняття з навчальної дисципліни «Технології навчання природничої, громадянської та історичної освітніх галузей» для здобувачів І курсу другого (магістерського) рівня вищої освіти на тему: «Дидактичні можливості технології розвитку критичного мислення у процесі опанування молодшими школярами змісту природничої, громадянської та історичної освітніх галузей».

  В ході заняття було розглянуто такі питання:

  1. Сутнісні характеристики технології розвитку критичного мислення.
  2. Структура технології розвитку критичного мислення крізь призму таксономії Б. Блума.
  3. Методи, прийоми технології розвитку критичного мислення молодших школярів у процесі опанування ними змісту природничої, громадянської та історичної освітніх галузей.

12

  Викладач уміло донесла до здобувачів вищої освіти тему та мету лекції, забезпечила мотивацію їхньої пізнавальної діяльності через зв’язок матеріалу з майбутньою професійною діяльністю.

  Матеріал лекції викладено змістовно, науково; чітко, лаконічно, зрозуміло для присутніх. Кожне питання лекції завершувалося підсумком і мотивованим переходом до наступного.

  Викладач контролювала сприйняття та осмислення здобувачами освіти змісту лекції через ефективні інструменти зворотного зв’язку з аудиторією.

  У заключній частині заняття підведено підсумки, організовано узагальнення здобувачами вищої освіти опанованої інформації на основі обміну думками.

13