Heder6 1

Header6 0


ПЕРСПЕКТИВИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ: ІНТЕНСИВНИЙ ТРЕНІНГ

  23 травня 2024 року на базі факультету початкової освіти для здобувачів вищої освіти та науково-педагогічних працівників було організовано тренінг Нової української школи, що є важливою ініціативою для підвищення якості освіти в Україні.

  Для проведення заходу було запрошено вчителя початкових класів Христинівського ліцею №1 Христинівської міської ради Черкаської області Стріюк Марину Валеріївну.

21

Чому саме Марина Валеріївна?

  • Вчитель-практик із досвідом роботи понад 10 років.
  • Має глибокі знання та розуміння педагогічних методик, психології дитини, особливостей освітнього процесу у початкових класах.
  • Відображає сучасні тенденції в освітньому процесі та впроваджує інноваційні підходи до навчання та виховання.
  • Відкрита до нових ідей та методів навчання, постійно вдосконалює свої педагогічні практики та шукає способи залучення учнів до навчального процесу.
  • Підтримує відкриту та конструктивну комунікацію.
  • Активно вчиться і самовдосконалюється, зокрема, за допомогою участі в тренінгах та професійних семінарах.

Ці якості характеризують Марину Валеріївну як професіонала своєї справи, її внесок у розвиток та формування особистості кожного учня є невимірно важливим і цінним.

22

  Початковий етап тренінгу розпочався з теплого вітання учасників заходу в. о. деканом факультету початкової освіти Наталкою Дудник та змістовного пояснення значення тренінгу і це дозволило створити атмосферу довіри та відкритості.

23

  Марина Валеріївна разом зі студентами встановили спільні очікування від тренінгу, що допомогло зосередитися на спільних цілях та підготуватися до активної співпраці. Пояснення ключових ідей зустрічі та прикладів практичного застосування матеріалів підтримувалося відео-матеріалами, що є важливим для кращого засвоєння інформації.

24

  Під час практичної роботи Марина Валеріївна використовувала інтерактивні взаємодії, демонстрації прикладів, які сприяли залученню учасників та засвоєнню навичок у більш активній формі. Студентам було представлено основні методики та підходи, які можна застосовувати у практичній діяльності.

  Завершальним етапом був збір фідбеку від учасників щодо тренінгу, що дозволило зрозуміти його корисність та можливості подальшого використання отриманих знань. Марина Валеріївна зробила практичні рекомендації щодо подальшого розвитку та підтримки в контексті впровадження НУШ, які доповнили отримані знання та стимулювали до подальшого розвитку професійних компетенцій майбутніх вчителів початкової школи.

25

  Цей досвід демонструє, що тренінг був добре організованим та збалансованим заходом, який забезпечив не лише передачу знань, але й стимулював активну участь та взаємодію між учасниками, що є ключовими складовими успішного навчального процесу.

26

  У свою чергу хочемо висловити слова вдячності Марині Валеріївні за чудовий тренінг, який вона провела для наших студентів.

Шановна пані Марино!

Ваше вміння втілити концепцію Нової української школи в такий доступний та захоплюючий спосіб залишило невимовне враження. Ваша енергія та професіоналізм надихнули нас та зробили тренінг надзвичайно цінним досвідом для подальшого зростання. Ви створили атмосферу відкритості та співпраці, яка сприяла активній співпраці й обміну ідеями. Наші студенти отримали не лише цінний набір знань, а й натхнення до подальших досягнень у сфері освіти.

До нових зустрічей!