Сучасна парадигма системи неперервної освіти упродовж усього життя, що зумовлена бурхливим інформаційним розвитком суспільства, потребує від сучасної молоді високого рівня самоосвіти, самоорганізації та ефективного використання часу.
Час – це найцінніший ресурс людини, який є абсолютно обмеженим та невідновним, його не можна замінити чи відшкодувати, однак його можна ефективно «конвертувати», перетворюючи на певні життєві цінності. Тому він потребує ретельно продуманих підходів до раціонального розподілу та ефективного використання, що є основним завданням тайм-менеджменту.
Особливо важливим та доцільним формування навичок тайм-менеджменту є у молодшому шкільному віці, про що йдеться у Державному стандарті початкової освіти.
З метою опанування вчителями початкових класів ЗЗСО теоретичними знаннями про тайм-менеджмент як інструмент підвищення персональної ефективності особистості та діагностичним й дидактичним інструментарієм щодо формування навичок самоорганізації у молодших школярів на факультеті початкової освіти стартували курси підвищення кваліфікації педагогічних працівників за спеціальністю 013 Початкова освіта на тему «Формування навичок тайм-менеджменту у здобувачів початкової освіти».
Розробниками та втілювачами програми підвищення кваліфікації є кандидати педагогічних наук, доценти кафедри фахових методик та інноваційних технологій у початковій школі Лоюк Оксана Вікторівна та Грітченко Тетяна Яківна.
Дякуємо вчителям початкових класів Черкаської та Кіровоградської областей, які активно долучилися до опанування змісту курсу.
Чекаємо на нових учасників!