СОКУР Марина Валеріїна

СОКУР Марина Валеріїна, у 2024 році закінчила Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, факультет початкової освіти та здобула кваліфікацію: ступінь вищої освіти  «Магістр» спеціальності «Початкова освіта професійна кваліфікація Вчитель початкових класів закладу середньої освіти».

Працює в м. Христинівка Черкаська область Христинівський ліцей №1 на посаді Вчитель початкових класів.

 

Покликання на соцмережі

https://www.facebook.com/share/14maLiyUzk/?mibextid=wwXIfr

Інтерв’ю:

  1. Що вас надихнуло обрати факультет початкової освіти?

Від вчителя залежить зростання дитини як особистості та вмотивованість учня.

  1. Як промайнули для вас роки навчання в на факультеті початкової освіти у нашому університеті?

Неймовірно цікаво, повчально.

  1. Чи справдились Ваші очікування від навчання на факультеті? 

Так справдились.

  1. Який досвід роботи маєте?

У процесі навчання вчитель закладає не тільки фундамент знань, а й формує світогляд, характер учнів, їх ставлення до людей, до країни; виховує почуття дружби, доброти, милосердя, любові до природи. У своїй роботі я опираюся на педагогічні ідеї В. О. Сухомлинського, широко використовую концептуальні основи його гуманістичної педагогіки.

  1. Які труднощі виникають у роботі з учнями початкових класів?

Багато труднощів у навчальній діяльності молодших школярів утворюють замкнуте коло, в якому кожен небажаний фактор спочатку викликається зовнішніми обставинами, а потім породжує інші небажані фактори, послідовно підсилюючи один одного. Вираз негативних емоцій дорослим до дитини є сильним подразником для неї, який не мобілізує, а блокує її активну увагу, пригнічує здатність сприймати, мислити, виснажує нервову систему. Зовнішнім проявом проблем дитини в навчанні є конфлікти з оточуючими, зокрема батьками.

  1. Чи були викладачі, котрі вас надихали?

Так мене надихала на роботу Наталка Дудник, Олена Кірдан.

  1. Що б ви порадили тим, хто тільки починає навчання на цьому факультеті?

Навчатися, розвиватися, цікавитися всім тим з чим пов’язана дана професія. Не боятися іти до своєї мети.

  1. Які три якості, на вашу думку, є найважливішими для вчителя початкових класів?

1-вміння зацікавити навчанням, надихати учнівство, 2- розуміння дітей, вміння знаходити з ними спільну мову, 3- комунікабельність, відкритість до спілкування.

  1. Чи є у вас улюблені методики викладання, які ви використовуєте на практиці?

Використовую різні методики: активні, інтерактивні тощо. І створюю власні.

  1. Що, на вашу думку, потрібно змінити в освітній програмі для покращення її якості?

Потрібно забезпечити всі школи сучасними технологіями. Впровадження Менторської програми. Підтримка професійного розвитку вчителів.

  1. Яких компетентностей вам не вистачало на початку своєї професійної діяльності?

Учитися бути разом(саморегуляція, стійкість)

  1. Як ви працюєте з батьками учнів для створення спільного освітнього простору?

З метою вироблення спільних дій вчителя, батьків, узгодження чи визначення своїх позицій доцільно проводити зустрічі за «круглим столом». Такі зустрічі дозволяють розширити виховний кругозір не тільки батьків, а й самих учителів.

  1. Як ви заохочуєте дітей до навчання?

Хвалю процес, а не результат. Дарую дитині переживання успіху. Критикую вже вмотивованих учнів. Виявляю допитливість і заохочую дослідженнями.

  1. Чи використовуєте інтерактивні або інноваційні методи навчання?

Так використовую різні методи.

  1. Який найбільший виклик ви зустріли як учитель і як ви його подолали?

«Навчати і вчитися – це великий виклик сьогодення»

  1. Яким своїм досягненням ви найбільше пишаєтеся?

Знаннями, перемогами у конкурсах, олімпіадах  моїх здобувачів освіти.

  1. Чи згадуєте студентське життя? Розкажіть про найяскравіші свої спогади. Розкажіть про найкумедніший випадок з Вашого студентського життя.

Звісно згадую це чудові моменти які назавжди залишаться у моєму житі.

  1. Які з вивчених предметів найбільше подобались?

Кожен потрібен і цікавий.

  1. Згадайте себе в студентські роки. Які риси з віком змінились, що залишилось? Як взагалі ви б могли охарактеризувати себе тодішню?

З часом змінюється все.

  1. Чи спілкуєтесь ви зараз із своїми одногрупниками?

Так.

  1. Як ви продовжуєте навчатися або вдосконалювати свої навички?

Приймаю участь у різних навчальних процесах. Розвиваюся з часом у ногу.

  1. Чи плануєте здобувати додаткову освіту або підвищувати кваліфікацію?

Так постійно підвищую кваліфікацію, і навчаюся.

  1. Якби Ви мали можливість повернутися, що б Ви зробили інакше?

Хотіла б попрацювати в різних куточках світу, щоб знайти мінуси та плюси вчительства.

  1. Які професійні важливі якості Ви здобули на факультеті? Як це допомагає Вам зараз?

Навчання протягом життя – це і є важливі якості.

  1. Ваш меседж до теперішніх студентів.

«Дорогі студенти!!! Будьте наполегливими, вірте в мрію та цілеспрямовано йдіть до цілі. Успіхів Вам у Ваших досягненнях».

В університеті дається  чудова підготовка майбутнього вчителя до роботи в школі лише в тому випадку, якщо ти впевнений у правильності вибору своєї професії. Особисто я отримала колосальний досвід та змогу реалізувати себе у вчительській роботі. Мені дуже подобається наш університет ім.. П. Тичини   і я рада, що обрала саме наш заклад для отримання професії вчителя.

Я вкотре переконалася, що професія вчителя – це правильний вибір у моєму житті.

І про вчителя я хочу сказати словами В. О. Сухомлинського «Програми в усіх школах одні й ті ж, підручники однакові, але школи різні, тому що різні вчителі. Школа — це передусім учитель. Особистість учителя — наріжний камінь виховання.».