ДЕМЧЕНКО Оксана Володимирівна

ДЕМЧЕНКО Оксана Володимирівна, у 2012 році закінчила Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини і отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Початкова освіта. Корекційна освіта» та здобула кваліфікацію організатора початкової освіти. Вчителя початкової школи. Логопеда.

Інтерв’ю:

  1. Що вас надихнуло обрати факультет початкової освіти?

Я обрала факультет початкової освіти, бо саме тут формується фундамент знань, навичок та цінностей. Я вірила, що кожна дитина — це унікальний світ, і важливо допомогти їй розкрити свій потенціал. Бути вчителем — це не просто професія, а справжнє мистецтво, і я мріяла опанувати його досконало.

  1. Як промайнули для вас роки навчання в на факультеті початкової освіти у нашому університеті?

Моє навчання в педагогічному університеті стало одним із найяскравіших періодів мого життя.

  1. Чи справдились Ваші очікування від навчання на факультеті?

Звичайно справдились, працюю уже майже  13 років у школі, досі «закохана» в свою роботу.

  1. Де Ви працюєте? Яку посаду займаєте? Який досвід роботи маєте?

Працюю вчителем початкових класів у Голованівському ліцеї ім. Т .Г .Шевченка 13 рок.

  1. Які труднощі виникають у роботі з учнями початкових класів?
  2. Чи були викладачі, котрі вас надихали?

Часто  згадую Грітченко Тетяну Яківну, Якимчука Бориса Андрійовича, Якимчук Ірину Павлівну, Осадченко Інну Іванівну, Муковоза Олексія Павловича, Кравчук Оксану Володимирівну

  1. Що б ви порадили тим, хто тільки починає навчання на цьому факультеті?

Гарно навчатися особливо методики викладання предметів, та прислухатися до порад викладачів.

  1. Які три якості, на вашу думку, є найважливішими для вчителя початкових класів?

Креативність, терпіння, любов до дітей

  1. Чи є у вас улюблені методики викладання, які ви використовуєте на практиці?

Використовую у своїй роботі різні методики.

  1. Що, на вашу думку, потрібно змінити в освітній програмі для покращення її якості?

Насамперед це вдосконалити систему оцінювання учнів, щоб краще їх мотивувати та заохочувати до навчання.

  1. Яких компетентностей вам не вистачало на початку своєї професійної діяльності?

Уже і не пам’ятаю J

  1. Як ви працюєте з батьками учнів для створення спільного освітнього простору?

Практикую індивідуальні зустрічі з батьками, інтерактивні батьківські збори, спільні завдання.

  1. Як ви заохочуєте дітей до навчання?

Сучасних дітей заохотити дуже важко, використовую ігровий підхід, систему заохочень (наліпки, бали..), мотивую дітей до навчання спільно з батьками.

  1. Чи використовуєте інтерактивні або інноваційні методи навчання?

Звичайно використовую. У ліцеї кожен початковий клас має інтерактивну дошку, ноутбук, вільний доступ до мережі інтернет. Постійно слідкую за інноваційними новинками та використовую їх у своїй роботі.

  1. Який найбільший виклик ви зустріли як учитель і як ви його подолали?
  2. Яким своїм досягненням ви найбільше пишаєтеся?

Знаннями своїх учнів, перемогами у конкурсах та олімпіадах.

  1. Чи згадуєте студентське життя? Розкажіть про найяскравіші свої спогади. Розкажіть про найкумедніший випадок з Вашого студентського життя.

Мені здається я досі «живу» спогадами про студентське життя згадую все наче це було вчора. Пам’ятаю усе: аудиторії, уроки(пари),які були в кожному корпусі університету та навіть у педагогічному коледжі, кожного викладача, практики у школах м. Умані. Приїжджаючи в м. Умань стараюсь кожного разу побачити університет. Спілкуюся з одногрупниками. Планували влаштувати зустріч з одногрупниками в університеті але нажаль почалася війна, поки відклали зустріч.

  1. Які з вивчених предметів найбільше подобались?

Психологія, філософія, каліграфія і тоді ще був такий предмет Я і Україна.

  1. Згадайте себе в студентські роки. Які риси з віком змінились, що залишилось? Як взагалі ви б могли охарактеризувати себе тодішню? Напевно стала мудріша, стриманіша, відповідальніша.
  2. Чи спілкуєтесь ви зараз із своїми одногрупниками?

Так майже з усіма. Група у нас була невелика, кожен є у друзях  у мережі фейсбук.

  1. Як ви продовжуєте навчатися або вдосконалювати свої навички?
  2. Чи плануєте здобувати додаткову освіту або підвищувати кваліфікацію?

Додаткову освіту наразі не планую здобувати але постійно підвищую кваліфікацію на базі УДПУ та інших вищих навчальних закладах та платформах.

  1. Якби Ви мали можливість повернутися, що б Ви зробили інакше? Нічого, як говорила Ліна Костенко «І все на світі треба пережити, і кожен фініш - це, по суті, старт».
  2. Які професійні важливі якості Ви здобули на факультеті? Як це допомагає Вам зараз?

Навчання в університеті дало мені багато друзів з якими я досі спілкуюся. Спільні проекти, організація свят,  щирі розмови зробили мої роки в університеті незабутніми. Особливо запам’яталися практичні заняття. Уроки, які ми проводили під час педагогічної практики, стали найкращою можливістю відчути себе в ролі вчителя. Звичайно, були й виклики. Якщо навчання вимагало великої зосередженості та зусиль, особливо під час підготовки до уроків чи написання курсових робіт. Але саме ці труднощі навчили мене відповідальності, наполегливості.

Щиро вдячна  викладачам кафедри початкової освіти. Під час навчання я здобула всі професійні якості щоб зробити гарний старт- початок своєї кар’єри.

  1. Ваш меседж до теперішніх студентів.

Дорогі студенти! Пам’ятайте, що бути вчителем — це не тільки навчати, а й надихати. Кожен ваш урок може стати для дитини початком великого шляху. Саме ви можете допомогти їм знайти віру. Не бійтеся труднощів. Педагогічний шлях — це завжди виклики, але кожен із них робить вас сильнішими. Навчайтеся не тільки зі сторінок підручників, але й від своїх викладачів, викладачів та однокурсників. Кожен з них може поділитися безцінним досвідом. Використовуйте цей час в університеті на повну. Вивчайте нові методики, беріть участь у конференціях, спілкуйтеся з дітьми під час практик. Це період, коли ви можете помилятися, шукати І найголовніше — не втрачайте віру, що ви станете найкращими вчителями!