Heder6 1

Header6 0


Педагогіка початкової школи: фінський досвід

23-26 вересня 2019 р. в м. Києві, за результатами конкурсного відбору, було обрано із 27 закладів вищої освіти кафедру виховних технологій та педагогічної творчості Уманського державного педагогічного університету ім..Павла Тичини. Завідувач кафедри доц. Макарчук В.В. та доц. Коломієць Н.А. взяли участь в інтенсивному курсі «Педагогіка початкової школи: фінський досвід» , розробленому з урахуванням концепції «Нова українська школа»». Курс був організований в рамках проєкту «Фінська підтримка реформи української школи» («Навчаємось разом») за участі фахівців Школи підготовки вчителів Віккі при Гельсінському університеті .

ІННОВАЦІЇ В ОСВІТІ: ЗДОБУТКИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ

 11 жовтня 2019 р.

     На базі Науково-методичного центру інноваційних освітніх технологій на сайті "Системи неперервної освіти вчителів початкової школи" https://sno.udpu.edu.ua відбудеться  Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція 

Всеукраїнська науково-практична Інтернет – конференція

Міністерство освіти і науки України, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Факультет початкової освіти, Кафедра фахових методик та інноваційних технологій у початковій школі, Лабораторія модернізації початкової освіти, Науково-методичний центр інноваційних освітніх технологій, Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова, Бердянський педагогічний університет, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (ПНУ), проводять 7-8 жовтня 2019 року Всеукраїнськeу науково-практичну Інтернет – конференцію «Тенденції сучасної підготовки майбутніх учителів початкової школи»

Виробнича практика студентів ОС «Магістр»

 Педагогічна практика – важливий етап професійної підготовки студентів факультету початкової освіти. Вона тісно пов’язана з навчальним процесом, оскільки дає можливість студентам використати здобуті теоретичні знання під час самостійного проведення навчальних занять з учнями, а також усвідомити відповідальність і багатогранність роботи вчителя, тобто те, чого не можна навчитися в аудиторіях університету.