Heder6 1

Header6 0


УКРАЇНО, ТВОЯ СИЛА В ЄДНАННІ!

  З метою посилення консолідації українського суспільства, зміцнення його стійкості в умовах зростання гібридних загроз, інформаційно-пропагандистського, морально-психологічного тиску на суспільну свідомість президент України оголосив 16 лютого Днем єднання.

ВИРОБНИЧА ПРАКТИКА В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ  (IV курс заочної форми навчання)

  15 лютого 2023 року відбулася настановча онлайн-конференція для здобувачів вищої освіти (ОС Бакалавр) ІV курсу заочної форми навчання факультету початкової освіти: 41 групи спеціальності 013 Початкова освіта, освітня програма Початкова освіта. Психологія, 42 групи спеціальності 013 Початкова освіта, освітня програма Початкова освіта. Дошкільна освіта, 43 групи спеціальності 013 Початкова освіта, освітня програма Початкова освіта. Середня освіта (Інформатика), які йдуть на виробничу практику в початковій школі з 20 лютого 2023 по 2 квітня 2023 року у змішаному режимі.

ВИРОБНИЧА ПРАКТИКА В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ  (ІІІ курс заочної форми навчання)

  15 лютого 2023 року відбулася настановча онлайн-конференція для здобувачів вищої освіти ОС Бакалавр ІІІ курсу заочної форми навчання факультету початкової освіти: 37 групи спеціальності 013 Початкова освіта, освітня програма Початкова освіта. Психологія, 38 групи спеціальності 013 Початкова освіта, освітня програма Початкова освіта. Дошкільна освіта, 39 групи спеціальності 013 Початкова освіта, освітня програма Початкова освіта. Середня освіта (Інформатика), які йдуть на виробничу практику в початковій школі у період з 20 лютого 2023 р. по 2 квітня 2023 р. в змішаному режимі.

ОСОБЛИВОСТІ РОБОТИ В ІНКЛЮЗИВНОМУ СЕРЕДОВИЩІ НУШ

  13.02.23 р. на факультеті початкової освіти розпочалися курси підвищення кваліфікації педагогічних працівників спеціальності 013 Початкова освіта. Термін навчання: 1 тиждень (1 кредит ЄКТС становить 30 навчальних годин).

ВИРОБНИЧА ПРАКТИКА В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ  (ОС Магістр ІІ курсу заочної форми навчання)

   У системі професійної підготовки важлива роль належить виробничій практиці. Вона забезпечує встановлення безпосереднього зв’язку між теорією та практикою, оскільки в умовах реальної професійної діяльності відбувається інтеграція теоретичних знань і практичних умінь здобувачів вищої освіти, що зумовлює оволодіння ними складниками професійної компетентності в навчальних закладах.