25 вересня 2024 року лабораторне заняття з курсу «Методика викладання математики в початковій школі» (викладач Комар Ольга Анатоліївна) для здобувачів 3 курсу 31-32 груп факультету початкової освіти пройшло на базі Уманської початкової школи № 3.
Під час заняття здобувачі мали змогу спостерігати за освітнім процесом у двох різних класах: класі «Нова українська школа» під керівництвом Фрай Л.М. та класі освітнього проєкту «Інтелект України», де урок проводила Ніколіч І.М.
У класі НУШ студенти спостерігали за використанням інтерактивних методів навчання, які спрямовані на активну участь учнів у навчальному процесі. Вчителька Фрай Л.М. демонструвала, як за допомогою ігрових елементів, групової роботи та візуалізації навчального матеріалу можна ефективно залучати дітей до виконання завдань і стимулювати їхню зацікавленість математикою. Особливу увагу здобувачі звернули на індивідуальний підхід до кожного учня, що сприяє формуванню впевненості у власних силах і розумінню навчального матеріалу.
У класі НПП «Інтелект України» здобувачів зацікавили методи і форми роботи з учнями, які допомагають школярам швидко включатися в роботу, висловлювати свої судження, робити висновки, давати оцінку, творчо працювати з матеріалом. Учителька Ніколіч І.М. продемонструвала ефективне використання системного підходу до навчання, що забезпечує логічність і послідовність у викладанні матеріалу. Студенти відзначили, як чітко організована робота з учнями сприяє не лише засвоєнню знань, але й розвитку критичного мислення, самостійності у виконанні завдань та вміння працювати в колективі. Вчителька також приділила увагу формуванню в учнів математичної грамотності, використовуючи завдання прикладного характеру, які пов’язані з реальним життям.
Заняття на базі школи ‒ важливий етап у підготовці майбутніх педагогів. Вони дають студентам можливість ознайомитися з різними освітніми програмами, порівняти підходи до викладання математики, а також побачити, як теоретичні знання застосовуються на практиці. Такий досвід є надзвичайно цінним для майбутніх учителів початкової школи, оскільки дозволяє їм глибше зрозуміти освітні процеси, оцінити переваги різних підходів і сформувати власний педагогічний стиль.