0

Особливості реєстрації на ЄВІ

  18 лютого 2022 року на факультеті початкової освіти відбулася профорієнтаційна онлайн-зустріч зі здобувачами вищої освіти – студентами 4 курсу освітнього рівня “Бакалавр” денної та заочної форми навчання на тему: «Особливості реєстрації на ЄВІ». Захід був присвячений інформуванню щодо питань реєстрації на ЄВІ для подальшого навчання у магістратурі.

040

Дії свідомих громадян у разі вчинення дій терористичного характеру

  20 лютого на факультеті початкової освіти куратор Дзюбенко І. А.  провела  виховну годину для студентів І курсу «Дії свідомих громадян у разі вчинення дій терористичного характеру», з метою профілактики та боротьби з тероризмом.

000

ПРАКТИКА ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ І КУРСУ МАГІСТРАТУРИ

  Практика є найважливішою ланкою в системі професійної підготовки, яка дає можливість закріпити теоретичні знання, сформувати уміння самостійної діяльності по вихованню і навчанню здобувачів вищої освіти, удосконалити навички організації науково-дослідницької роботи.

03

Науково-методичний семінар «Формування лідерських якостей здобувачів ЗВО в умовах дистанційного навчання»

   17 лютого 2021 року на базі Лабораторії модернізації початкової освіти факультету початкової освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини відбувся науково-методичний семінар « Формування лідерських якостей здобувачів ЗВО в умовах дистанційного навчання».

00

Забуттю не підлягає…

     Цими лютневими днями вся Україна вшановує пам’ять тих, хто поклав своє життя за свободу і незалежність, за майбутнє нашої Держави.

00

До уваги абітурієнтів! Для майбутніх вступників на ОС «Магістр» !!!

18 лютого 2022 року (П'ятниця) о 16:30 відбудеться онлайн- зустріч «Особливості реєстрації на ЄВІ»

0 1 Min 1

ОГОЛОШЕННЯ

  17 лютого 2022 року відбудуться настановчі збори щодо проходження практики:

100

ОСОБЛИВОСТІ РОБОТИ В ІНКЛЮЗИВНОМУ СЕРЕДОВИЩІ НУШ

  14.02.22 р. на факультеті початкової освіти розпочалися курси підвищення кваліфікації педагогічних працівників спеціальності 013 Початкова освіта. Термін навчання: 1 тиждень (1 кредит ЄКТС становить 30 навчальних годин).

000

ПРАКТИКА ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ II КУРСУ ДЕННОЇ ТА ЗАОЧНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ

  11 лютого 2022 року відбулися настановчі онлайн-конференції щодо проходження практики здобувачами II курсу денної та заочної форми навчання.

010

ДЕНЬ СВЯТОГО ВАЛЕНТИНА

  14 лютого – День Святого Валентина, який ще іменують Днем усіх закоханих. Це свято, сповнене приємних сюрпризів, цікавих подарунків, неочікуваних миттєвостей. Для кожної людини цей день особливий, головне, щоб він був пронизаний щирістю почуттів і теплом люблячого серця.

00

Виробнича практика (для здобувачів денної форми навчання)

  9 лютого відбулася настановча онлайн-конференція щодо проходження виробничої практики здобувачами III та IV курсів.

7930 724x0 3c2 1

ОГОЛОШЕННЯ

  11 лютого 2022 року відбудуться настановчі збори щодо проходження практики:

00

ОГОЛОШЕННЯ

  9 лютого 2022 року о 16:00 відбудуться настановчі збори щодо проходження виробничої практики здобувачами вищої освіти 4-го курсу (41, 43, 44, 44і групи) денної форми навчання.

01

РЕЙТИНГ СТУДЕНТІВ ФАКУЛЬТЕТУ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ (СТИПЕНДІЯ)

  Відповідно до Постанов КМУ № 882 від 12.07.2004 р. «Питання стипендіального забезпечення» (зі змiнами, внесеними згiдно з Постановою КМУ 1050 вiд 28.12.2016 р.) та № 1047 від 28.12.2016 р. «Про розміри стипендій у державних та комунальних навчальних закладах, наукових установах», «Правил призначення стипендій у УДПУ імені Павла Тичини» призначити виплату стипендiї у вiдповiдних розмiрах з 01.02.2022 по 30.06.2022 таким студентам:

00

СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

   На факультеті початкової освіти з 07.02.2022 року розпочались 30-ти годинні дистанційні курси «Сучасні технології навчання англійської мови в початковій школі».

01

ВИРОБНИЧА ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА (здобувачів заочної форми навчання)

 Виробнича педагогічна практика – це початковий етап у системі фахової підготовки, перша ланка практичного засвоєння педагогічної професії. У цей період закладаються основи професійної діяльності фахівців, формуються професійні якості особистості педагога та інтерес до майбутньої професії.