Heder6 1

Header6 0


Науковий круглий стіл

«Безпека дітей та молоді в інтернеті: попередження, освіта, взаємодія»

  27 квітня в рамках Днів науки викладачами кафедри виховних технологій та педагогічної творчості був організований науковий круглий стіл на тему «Безпека дітей та молоді в інтернеті: попередження, освіта, взаємодія» (модератор – к.пед.н., доц. Коломієць Н.А.). Тема заходу обрана не випадково, оскільки освітянська спільнота надзвичайно стурбована трагічними подіями, що сталися з підлітками у лютому 2021 р. через небезпечні ігри в соціальних мережах. Створення безпечного освітнього середовища, зокрема в інтернеті, формування навичок цифрової грамотності та поведінки дітей у Всесвітній мережі, соціально-емоційна грамотність є важливими завданнями для вчителів.

  Робота наукового круглого столу здійснювалася за такими напрямами: Актуальні проблеми безпеки в інтернеті; Сучасні небезпечні інтернет-спільноти; Кібербулінг: правила поводження в мережі; Інтернет-безпека у сучасних освітніх закладах України: досвід роботи.

  Відкрила захід завідувач кафедри, доцент Макарчук Вікторія Вікторівна. Вона звернула увагу на важливість обговорюваної проблеми та висловила підтримку щодо розвитку цієї теми у суспільстві.

  Під час круглого столу презентували свої виступи:

  доцент Коломієць Наталія Андріївна, яка повідомила про загальні методичні рекомендації для профілактики залучення дітей до небезпечних квестів;

  психолог Уманської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 4 Бондаренко Наталя Василівна розповіла про вплив соціальних мереж на дітей та превентивні заходи, що впроваджуються в освітній процес цієї школи;

  працівник у галузі соціальної педагогіки та соціальної роботи Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини Песоцька Юлія Юріївна привернула увагу присутніх до проблеми кібербулінгу та його видів.

  У кінці роботи круглого столу доповідачі акцентували увагу присутніх на необхідності консолідації зусиль батьків, педагогів, психологів у вирішенні проблеми негативного впливу соціальних мереж на підростаюче покоління. Та вирішувати проблему не стільки через зовнішні фактори (заборону продажу ліків, блокування небезпечних груп тощо), скільки через дитину: через відновлення її довіри до батьків, вчителів, збільшення кола її спілкування, усвідомлення дитиною своєї важливості та особливості.

2804

28004