Heder6 1

Header6 0


ХУДОЖНЬО-ОБРАЗНИЙ СВІТ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО

  17 квітня 2024 року науково-педагогічні працівники факультету початкової освіти стали слухачами гостьової лекції на тему: «Художньо-образний світ Василя Сухомлинського».

01

02

  Василь Сухомлинський (1918-1970) – видатний український педагог, письменник, громадський діяч, ідеали й принципи якого залишаються актуальними й нині. Він відомий своїм глибоким розумінням дитячої психології та методикою виховання, які спрямовані на розвиток особистості через виховання моральних якостей, емпатії та творчості.

  Василь Сухомлинський вважав, що найважливішою метою освіти є не тільки передача знань, а й формування гармонійної особистості. Акцентував увагу на індивідуальному підході до кожного учня, враховуючи його потреби, інтереси та здібності. Своїми працями, зокрема «Щасливі діти», «Серце віддаю дітям», «Радість відкриттів», він прагнув відображати принципи гуманного виховання.

  Важливо відзначити, що ідеї Василя Олександровича актуальні в контексті сучасної освіти, оскільки вони сприяють розвитку креативності, критичного мислення та емоційного інтелекту учнів. Його педагогічний доробок є важливим джерелом натхнення для вчителів та батьків у всьому світі.

  Щиро дякуємо організаторам заходу за можливість поринути у життєвий та науковий світ видатного вченого, відкрити нові сторінки генія української освіти – Василя Сухомлинського:
  Ользі Сухомлинській, доктор педагогічних наук, професор, дійсний член (академік) НАПН України.
 Лесі Сухомлинській, науковий співробітник відділу педагогічного джерелознавства та біографістики Державної науково-педагогічної бібліотеки України імені В.О.Сухомлинського.
  Наталії Філіпчук, доктор педагогічних наук, провідний науковий співробітник відділу змісту і технології педагогічної освіти ІПООД імені Івана Зязюна НАПН України, член Кафедри ЮНЕСКО «Неперервна професійна освіта ХХІ століття», голова первинного осередку Всеукраїнського товариства «Просвіта» імені Тараса Шевченка при ІПООД імені Івана Зязюна НАПН України.