Heder6 1

Header6 0


ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ У ВИХОВАННІ МОЛОДОГО ПОКОЛІННЯ: СТЕРЕОТИПИ ТА ВИКЛИКИ

  21 березня на факультеті початкової освіти відбувся регіональний науково-практичний семінар «Гендерна рівність у вихованні молодого покоління: стереотипи та виклики».

  Організатори семінару – викладачі кафедри виховних технологій та педагогічної творчості Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.

  Із вступним словом, до учасників заходу, звернулася кандидат педагогічних наук, доцент, завідувачка кафедри виховних технологій та педагогічної творчості Вікторія Макарчук, яка наголосила, що гендерна рівність – це не просто модний тренд, а одне з найважливіших питань сьогодення і зазначила, що програма семінару передбачає роботу за напрямами:

  1. Гендерна рівність: історія та виклики сучасності.
  2. Психолого-педагогічні аспекти гендерної рівності молодого покоління.
  3. Інноваційні підходи до розгляду гендерної рівності у закладах освіти.

  На завершення свого виступу, Вікторія Вікторівна, побажала плідної праці всім учасникам регіонального науково-практичного семінару.

01

  Обговорення, вище зазначеної проблематики, продовжила кандидат педагогічних наук, доцент кафедри виховних технологій та педагогічної творчості Алла Добридень, яка демонструючи презентацію, прокоментувала, що аспекти гендерної рівності у сфері виховання молодого покоління набувають особливої актуальності.

  Звернула увагу слухачів на такі ключові питання як:

  • соціальні стереотипи;
  • роль освіти у формуванні гендерної ідентичності;
  • вплив гендерних нерівностей на освітні можливості та кар’єрний розвиток майбутніх фахівців;
  • роль батьків та вчителів для боротьби з гендерними стереотипами.

02

  Щиро дякуємо учасникам заходу за участь в обговоренні актуальних питань сьогодення та закликаємо й надалі продовжувати активну діяльність у сфері гендерної рівності у вихованні молодого покоління, сприяючи подальшому розвитку та впровадженню проблематики як ключового елементу сучасного соціального прогресу та сталого розвитку суспільства.

03