Надрукувати

  23 червня відбувся захист виробничої практики в початковій школі (Google Meet) для здобувачів вищої освіти ОС Магістр І курсу 163, 165, 166 груп заочної форми навчання, які проходили практику у змішаній формі.

01

  На захисті практики були присутні декан факультету початкової освіти Якимчук Б. А., заступник декана з педагогічної практики Байдюк Л. М., групові керівники: доктор педагогічних наук, професор Комар О. А., викладач Пісняк В. С.,  методисти кафедри фахових методик та інноваційних технологій у початковій школі: Роєнко Л. М., Грітченко Т. Я., Загоруйко Н. П., також до зустрічі доєднався стейкхолдер директор Уманської гімназії № 8 Уманської міської ради Черкаської області Шелепко Г. А.

  Вступне слово сказав декан факультету: «Професійне становлення майбутнього педагога забезпечується крізь призму практичної підготовки, у тому числі виробничої практики в початковій школі. Впродовж 6 тижнів студенти І курсу ОС Магістр спеціальності «Початкова освіта», а саме групи 163, 165, 166 проходили практику у школах  різних областей: Черкаська, Одеська Вінницька, Кіровоградська, Київська. Педагогічна практика створила реальні можливості для формування у студентів готовності до організації навчально-виховної роботи з молодшими школярами, потреби здобувати і застосовувати нові теоретичні і методичні знання й одночасно засвоювати передовий педагогічний досвід вчителів».

02

  Професія вчителя одна з найшановніших, найпочесніших та найвідповідальніших професій. Це не просто професія – це покликання. Вихованню і навчанню дітей можуть присвятити себе люди з схильністю і любов’ю до цієї справи. Успіх педагогічної діяльності залежить від комунікативних здібностей вчителя, від його вміння налагодити правильні взаємини з дітьми.

  Студенти проводили позакласну і позашкільну роботу згідно індивідуального плану, якого дотримувалися протягом усієї практики. Всі ігри, уроки і бесіди несли в собі меседж доброти, поваги до ближніх, взаємодопомоги, дружби, а також любові до української історії і українського фольклору. Студенти, які працюють вчителями початкової школи поділилися досвідом своєї роботи у вигляді презентацій.

03

04

05

06

07

  Педагогічна практика є важливим і відповідальним етапом у житті студента – майбутнього педагога. Це підготовча сходинка до професійної діяльності. Невід’ємним складовим і дуже важливим елементом є захист практики, який сьогодні проходить у цікавому форматі.

08

  Практична робота в школі відкрила можливість пізнати всі сторони педагогічної діяльності і значно розширити уявлення про організацію навчально-виховного процесу. Практиканти відчули себе справжніми вчителями, навчилися організовувати роботу класу, вчилися планувати й проводити цікаві уроки.

09

010

  Захист практики відбувся на високому рівні: в дружній атмосфері, де студенти почувалися впевнено та легко, були у гарному настрої та задоволені довгоочікуваною зустріччю. Основна мета педагогічної практики– оволодіння студентами сучасними методами й формами професійної діяльності, формування в молоді професійних умінь і навичок, необхідних для самостійного вирішення педагогічних завдань в умовах реального освітнього процесу – була досягнута.

  Практика залишила яскраві спогади дитячих усмішок і побажань на все життя.

011