Надрукувати

ВИРОБНИЧА ПРАКТИКА В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

для здобувачів вищої освіти ІІІ курсу 37, 38, 39  груп заочної форми навчання

  6 квітня відбувся захист виробничої практики в початковій школі здобувачів вищої освіти ІІІ курсу 37, 38, 39 груп заочної форми навчання факультету початкової освіти спеціальності 013 Початкова освіта, які проходили практику з 20 лютого 2023 р. по 2 квітня 2023 р.

  Груповим керівником була Солтусенко Марина Михайлівна (викладач кафедри фахових методик та інноваційних технологій у початковій школі).
111

  Груповий керівник ознайомила здобувачів вищої освіти з програмою практики, метою, завданнями, критеріями оцінювання, системою та формами звітності.

  Під час проходження практики здійснювала контроль за своєчасним прибуттям здобувачів вищої освіти до бази практики та її відвідуванням, виконанням студентами-практикантами програми практики та індивідуального завдання, строків її проведення, правил внутрішнього трудового розпорядку баз практики; надавала методичну здобувачам вищої освіти під час виконання завдань практики, проведила консультації щодо обробки зібраного матеріалу та його використання у звіті про проходження практики.

  Здобувачі вищої освіти поділилися своїми враженнями від проходження практики під час звітної конференції.

112

113

114

115

116

  «Ця практика справила на мене неймовірне враження... Яка велика відповідальність лежить на плечах вчителя початкових класів, адже перший клас — це початок, основа, ґрунт, на якому повинно згодом прорости добротне зерно, тобто знання. А ґрунт завжди повинен бути насиченим та родючим. Життя вчителя — це постійна праця і самовдосконалення. Професія вчителя — це подвиг, вона потребує самопожертви, чистоти душі і помислів» - Циганенко Катерина.

  Купченко Олена: «Бути вчителем — високе покликання. Праця вчителя нелегка: це відповідь на тисячі «Чому?», це гори різноманітної літератури, кілометри шляху, пройдені по класній кімнаті, кілограми зошитів, це радість спілкування з учнями, нескінченний пошук досконалості. Тому так важливо ще з перших днів навчання закласти в учнів їх «фундамент» життя».

  Звіти студентів відповідають основним вимогам до їх написання: повні, ґрунтовні, продумані, з власними судженнями і висновками.

  Бажаємо не розчаруватися у правильності вибору власної педагогічної дороги у своєму житті. Переконані, що після проходження даного виду практики майбутні початківці стали мудрішими, компетентнішими  та впевненішими у собі. 

117